مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استان کردستان:

فرصت‌های دولت چهاردهم برای توسعه استان کردستان باید به درستی بهره‌برداری شود

سنندج (پانا) - مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استان کردستان گفت: بهره‌برداری از ظرفیت‌های جوانان و نیروهای نخبه استان کردستان در سطح ملی و استانی می‌تواند به توسعه و ارتقای استان، کمک شایانی کند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

مرادعلی بهمنی در گفت‌وگو با پانا به بررسی جایگاه استان کردستان در دولت چهاردهم پرداخت و اظهار کرد: «امید است که این دولت بتواند جایگاه مطلوب و مناسبی برای استان کردستان فراهم آورد.»

وی افزود: «پیشنهاد می‌کنیم که از این فرصت فراهم‌شده، به‌گونه‌ای بهره‌برداری شود که ظرفیت‌های جوانان و نیروهای نخبه استان کردستان در سطح ملی و استانی به کار گرفته شود. این امر می‌تواند به توسعه و ارتقای استان کمک شایانی کند.»

بهمنی تاکید کرد: «توجه به سیاست‌های ریاست محترم جمهوری می‌تواند این هدف را محقق سازد. توصیه ما به عزیزان در استان این است که با همدلی و وفاق از این فرصت فراهم‌شده بهره‌برداری کنند تا جایگاه خوبی در کشور کسب کنند که نتیجه این تلاش‌ها، رضایتمندی مردم خواهد بود.»

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی خاطرنشان کرد: «اقداماتی باید انجام دهیم که این فرصت ایجادشده برای استان موجب امیدآفرینی شود نه آنکه در آینده به حسرت تبدیل شود. اهمیت این موضوع در ایجاد آینده‌ای روشن برای نسل‌های آینده استان غیرقابل انکار است.»

حجم فایل ویدیویی : ۲۳.۳۳M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۱۱ دانلود فایل
خبرنگار : سنا باتمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار