مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استان کردستان:

کلید موفقیت کشور با مدیریت نخبگانی

سنندج(پانا) - مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استان کردستان گفت با توجه به علمی بودن نهاد آموزش‌وپرورش، وجود یک مدیریت نخبگانی در کنار آموزش و پرورش ضرورت دارد تا بتوانیم بهترین رشد را برای نسل جدید فراهم کنیم.

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

مرادعلی بهمنی، مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی، در گفت‌وگو با خبرگزاری پانا به اهمیت جایگاه وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی و آموزشی اشاره کرد و گفت: «با آغاز به کار دولت چهاردهم و انتخاب وزیر جدید آموزش و پرورش، بر ضرورت توجه به این وزارتخانه تأکید می‌شود و آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین دستگاه میان سایر نهادهای اجرایی کشور شناخته می‌شود.»

وی افزود: «برای ارتقاء کیفی و کمی آموزش و پرورش، اجرای برنامه‌های کلیدی از جمله اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین ضروری است. این اسناد می‌توانند به عنوان نقشه‌راهی برای بهبود عملکرد این نهاد عمل کنند.»

بهمنی همچنین تصریح کرد: «یکی از نکات مهمی که باید در دستور کار دولت قرار گیرد، انتخاب مدیران نخبه، شایسته و توانمند در حوزه آموزش و پرورش است. ما بر این باوریم که با توجه به علمی بودن این نهاد، وجود یک مدیریت نخبگانی در کنار آموزش و پرورش ضرورت دارد تا بتوانیم بهترین رشد را برای نسل جدید فراهم کنیم.»

مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی ادامه داد: «آموزش و پرورش یک نهاد مقدس و با جایگاه والا است. نیازمند آن هستیم که آموزش و پرورش استان کردستان به جایگاه بالاتری دست یابد و نقش مؤثری در کشور ایفا کند و این امر مستلزم همدلی و همفکری در مجموعه آموزش و پرورش است.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «امیدواریم با ورود وزیر کارآمد و توانمند، جناب آقای دکتر کاظمی، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در این حوزه باشیم.»

حجم فایل ویدیویی : ۳۰.۱۸M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۴۸ دانلود فایل
خبرنگار : سنا باتمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار