مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی کردستان:

تعداد محکومیت‌ها در استان کردستان کاهش پیدا کرده‌است

سنندج(پانا) - مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استان کردستان گفت: تعداد محکومیت‌های استان کردستان در سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۳ مورد بود که این رقم در شش ماه اول سال ۱۴۰۳ به کمتر از ۲ مورد کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۴۹۸۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تعداد محکومیت‌ها در استان کردستان کاهش پیدا کرده‌است

مرادعلی بهمنی، مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استان کردستان، در آستانه هفته دولت با اشاره به دستاوردهای این استان گفت: «در طول سه سال گذشته به عنوان یکی از مدیران جوان استان، برنامه‌ها و اهداف مشخصی را دنبال کرده‌ام که خوشبختانه تمامی آن‌ها محقق شده‌اند. یکی از اهداف اصلی من ارتقاء جایگاه استان کردستان در کشور بود و برای اولین بار استانداری کردستان موفق شد در میان ۳۱ استانداری ایران، جایگاه اول را کسب کند. این موفقیت نتیجه اعتماد به نیروهای بومی و تلاش‌های مشترک ماست.»

بهمنی به اقدامات صورت گرفته در حوزه بازرسی اشاره کرد و افزود: «ما رویکرد پژوهشی را در این حوزه اتخاذ کردیم و اولین اقدام‌مان شناسایی گلوگاه‌ها و نقاط آسیب‌پذیر دستگاه‌های اجرایی بود. خروجی این تلاش‌ها، کتابچه‌ای برای کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور بود که به ارتقاء سیستم اداری و افزایش بهره‌وری و سلامت اداری کمک کرد. همچنین، با راه‌اندازی بازرسی هوشمند و تقویت سامانه‌های نظارتی، توانستیم نظارت‌ها را بهبود بخشیم.»

وی همچنین در زمینه حقوقی گفت: «شورای هماهنگ حقوقی دستگاه‌های اجرایی را ایجاد کردیم که تعامل و همفکری میان حوزه‌های حقوقی را تسهیل کرد. در طول سه سال گذشته، ما توانستیم در مباحث دفاعیات حقوقی، جایگاه اول را در ایران کسب کنیم. تعداد محکومیت‌های ما در سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۳ مورد بود که این رقم در شش ماه اول سال ۱۴۰۳ به کمتر از دو مورد کاهش یافته است.»

بهمنی در ادامه به حوزه ارتباطات مردمی اشاره کرد و گفت: «ما جایگاه برتری در کشور داریم و توانسته‌ایم ارتباطات مردمی را به صورت کیفی و هدفمند اجرایی کنیم. برای اولین بار، پاسخگویی یکپارچه و متمرکز مدیران تحت عنوان «دوشنبه‌های ملاقات مردم» راه‌اندازی شد. اکنون مردم می‌توانند به راحتی با مدیران دیدار کنند و زمان پاسخگویی به درخواست‌های مردمی به کمتر از ۵ روز کاهش یافته است که رکوردی بی‌نظیر در استان محسوب می‌شود.»

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استان کردستان در پایان گفت: «هفته دولت فرصتی است برای نمایش دستاوردها و عملکرد مجموعه‌ای از کارکنان و مدیران دولت بنده معتقدم که در این هفته، عملکرد هر مدیر مشخص می‌شود و مردم می‌توانند به‌طور مستقیم ارزیاب مدیران باشند. همچنین، اعتماد به مدیران بومی، که فرزندان همین استان هستند، می‌تواند منجر به موفقیت‌های وسیع‌تری در سطح استان و حتی ملی گردد.»

خبرنگار : سنا باتمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار