مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان:

ثمره انتخاب آگاهانه مردم، تحقق دولت اسلامی است

سنندج (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان گفت انتخاب آگاهانه و با بصیرت مردم، انتخاب اصلح و خداپسندانه‌ای است که ثمره آن دولت مردمی، انقلابی و استکبارستیز در مسیر تحقق دولت اسلامی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۸۴۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ثمره انتخاب آگاهانه مردم، تحقق دولت اسلامی است

هاشم ناظمی‌جلال در گفت‌وگو با پانا خاطرنشان کرد: «انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، مظهر مردم‌سالاری دینی و پیام متقن دفاع از حقوق ملت است. حقی که استیفای آن مانع سیطره بیگانگان بر کیان ایران اسلامی شده و از جهات گوناگون به تقویت نظام اسلامی و برپایی کامل مردم‌سالاری در کشور می‌انجامد.»

وی افزود: «برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات در عمر نظام جمهوری اسلامی، گواهی بر این مدعا است که این نظام بر پایه رای مردم و بر اساس خواست آن‌ها اداره شده و به پیش می‌رود. از قضا پیشرفت کشور و سرافرازی ملت نیز در طول این عمر پربرکت، محصول شیرین خواست مردم و اراده جوانان است.»

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان اضافه کرد: «اکنون و پس از شهادت حزن‌انگیز و ضایعه‌بار رئیس جمهور عزیز و پرتلاش ایران اسلامی، آیت‌الله رئیسی و یاران و همراهان سخت‌کوش ایشان، مردم ایران اسلامی در انتخاب تاثیرگذار و زودهنگام دیگری قرار گرفتند که اهمیت شرکت در آن مضاعف بوده و از جهات مختلف داخلی و خارجی منشأ تغییرات بزرگی است.»

وی اظهار کرد: «دشمنان این مرزوبوم همچنان‌که همواره سعی در به حاشیه بردن خواست مردم و ترغیب آنان به عدم مشارکت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی داشته‌اند، اکنون نیز با صف‌آرایی تمام به دنبال مقاصد شوم خود هستند. به نظر می‌رسد خنثی ساختن این توطئه‌ها صرفاً با مشارکت گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاصل می‌شود.»

ناظمی‌جلال خاطرنشان کرد: «رأی‌اولی‌ها در سرنوشت کشور، نقش به‌سزایی دارند و نوجوانان و جوانان هستند که سکاندار آینده کشورمان خواهند بود.»

خبرنگار : دانش‌آموز: سوران قادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار