مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه ۲ سنندج:

یکی از رسالت‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی، تربیت دانش‌آموزان فعال و پویا است

سنندج (پانا) - مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه‌ 2 سنندج گفت: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی، تربیت دانش‌آموزان فعال و پویا است که حضور و فعالیت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، حکایت از فعالیت موثر و توفیق سازمان در این عرصه دارد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از رسالت‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی، تربیت دانش‌آموزان فعال و پویا است

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش‌ و پرورش ناحیه 2 سنندج؛ جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی با حضور مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه‌ 2، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کردستان، معاون پرورشی و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

صلاح‌الدین مفیدی، مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه 2 سنندج در این جلسه گفت: آموزش‌ و پرورش به عنوان بزرگترین و اصلی‌ترین متولی نظام تعلیم و تربیت، رسالت ارزشمندی تحت عنوان تربیت به عهده دارد و سازمان دانش‌آموزی، یک سرمایه ارزشمند در آموزش‌ و پرورش است.

این مقام مسئول با بیان اینکه فراهم‌سازی شرایط برای آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان ضروری است، افزود: تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در سازمان دانش‌آموزی باید به عنوان یک اولویت دنبال شود.

وی‌‌‌ تصریح کرد: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی، تربیت دانش‌آموزان فعال و پویا است که حضور و فعالیت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، حکایت از فعالیت موثر و توفیق سازمان در این عرصه دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی به عنوان یکی از موثرترین تشکل‌های دانش‌آموزی، نقش برجسته‌ای در اعطای مسئولیت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان دارد، گفت: نهادینه کردن برنامه‌ها در مدارس باید دانش‌آموزمحوری باشد.

مفیدی با تاکید بر اهمیت خبرگزاری پانا افزود: تربیت دانش‌آموزخبرنگار موجب تربیت دانش‌آموزانی خواهد شد که پرسشگر و مطالبه‌گر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار