استاندار کردستان:

کردستان نیازمند آزمایشگاه مرجع استاندارد است

سنندج (پانا) - استاندار کردستان راه اندازی آزمایشگاه مرجع استاندارد برای تسریع در مبادلات مرزی استان را ضروری دانست و گفت:می‌توان با اعلام فراخوان و ورود بخش خصوصی این مهم را محقق کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کردستان نیازمند آزمایشگاه مرجع استاندارد است

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، در اولین جلسه شورای استاندارد در سال ۱۴۰۳، که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: داغ شهادت رئیس‌جمهور و مقامات همراه ایشان، بزرگ، سترگ است و در باور نمی‌گنجد.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی به کردستان و مردم این استان علاقه زیاد و غیر قابل وصفی داشت، افزود: ما در تدارک چهارمین سفر رئیس جمهور به کردستان بودیم که این توفیق از استان سلب شد.

استاندار کردستان اضافه کرد: مراسم تشییع کم نظیر شهیدان خدمت توسط هموطنان در داخل کشور و همواره تجلیلی که از سوی مردم منطقه نسبت به شهید جمهور به‌عمل آمد بیانگر محبوبیت ایشان است.

زارعی کوشا با بیان اینکه دوست و دشمن به کفایت، اخلاص و کارآمدی شهید رئیسی اذعان دارند، افزود: این امر مایه افتخار برای ما و ضرورت همت مضاعف برای مسئولانی است که در این دولت خدمت می‌کنند و باید از این همه اخلاص درس گرفت و مسیر آنها را ادامه داد.

وی در ادامه جلسه با تقدیر از خدمات و فعالیت‌های شورای استاندارد کردستان با ذکر اینکه استاندارد دارای جایگاه مهمی است، ادامه داد: اصالت کیفیت در هر محصولی وابسته به بررسی این مجموعه است که وابستگی کیفیت زندگی مردم به عملکرد اداره استاندارد را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در کردستان استاندارد آسانسورها در ادارات باید انجام و پیگیری شود، تاکید کرد: بخش زیادی از مردم و مراجعین در ادارات  ما از این وسیله استفاده می‌کنند و باید استانداردهای لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار