دعوت مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از فرهنگیان و دانش‌آموزان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

سنندج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان طی پیامی از فرهنگیان و دانش‌آموزان جهت شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از فرهنگیان و دانش‌آموزان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ما جهاد با صهیونیست‌ها را واجب می‌دانیم. «مقام معظم رهبری» (مدظله العالی)

روز جهانی قدس، نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایات رژیم اشغالگر قدس است و به راستی که درایت و آینده‌نگری امام راحل(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس در جهت اعلام حمایت جهان اسلام از آزادی قبله اول مسلمانان، امروز عالم‌گیر شده و حرکت ملت‌های آزاده دنیا در حمایت از انسانیت و محکومیت جنایات ددمنشانه صهیونیست غاصب، لرزه بر اندام پوشالی آن رژیم جعلی انداخته است.

سال‌هاست که رژیم اشغالگر قدس با عملکرد ددمنشانه خود، ارزش‌های انسانی را نشانه رفته و جنایات این رژیم کودک‌کش علیه زنان و کودکان بی‌دفاع فزونی یافته است به‌طوری که در جنگ اخیر، تمام خطوط قرمز در باب جنایات و وحشی‌گری‌ها جابه‌جا شده و بسیاری از ظالمان جهان در برابر خوی حرام‌زادگی رژیم صهیونیستی روسفید شدند! بدتر آن‌که حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سوریه، مهر تأییدی بر مبارزه ایران اسلامی با رژیمی شد که به قوانین بین‌المللی - که از قضا خود و حامی ظالم‌تر از خود یعنی دولت آمریکا به تصویب رسانده‌اند - هیچ تعهدی ندارد.

اما حقیقت چیست؟ حقیقت آن است که وعده الهی تخلف‌ناپذیر بوده و سنت الهی قطعاً تحقق خواهد یافت. روز قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین مظلوم است و مهمانان ضیافت الهی، بار دیگر با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر خواهند داد و با شکوه و طراوت بیشتری نسبت به گذشته، تنفر و برائت خود را از صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل و حامیان و متحدان جهانی و منطقه‌ای آن اعلام می‌نمایند.

از خداوند بزرگ می‌خواهیم در سایه قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در شب‌های پر‌برکت قدر، زیباترین تقدیر را برای جهان اسلام رقم زده تا شاهد همدلی و همگرایی امت اسلامی و برپایی عدل و داد در سراسر جهان باشیم.

در این راستا و به نوبه خود از همه فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان گرامی استان دعوت می‌کنم همچون همیشه همراه، همگام و همصدا با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری دشمن‌شکن داشته باشند.

و من‌الله التوفیق _ هاشم ناظمی‌جلال» 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار