همزمان با هفته ملی کودک؛

جشنواره سراسری قصه‌گویی هلال برگزار می‌شود

تهران (پانا) - همزمان با هفته ملی کودک جشنواره سراسری قصه‌گویی هلال برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۹۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره سراسری قصه‌گویی هلال برگزار می‌شود

سید‌هاشم حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری جشنواره قصه‌گویی با موضوع مهربانی و نوع‌دوستی گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در راستای توسعه فرهنگ مهربانی و نوع‌دوستی با بهره‌گیری از سنت زیبای قصه‌گویی، جشنواره سراسری قصه‌گویی را برگزار می‌کند‌.

وی با بیان اینکه این جشنواره ویژه کودکان ۴ تا ۸ سال خواهد بود، عنوان کرد: هدف ما از این جشنواره تشویق کودکان به مطالعه در کنار بهره‌گیری از ابزارهای هنری و کشف استعدادهای کودکان و ایجاد انگیزه از طریق خوانش برای دیگران است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تاکید بر موضوعات این جشنواره، خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره موضوعات مهربانی و نوع‌دوستی را که برگرفته از آیات و روایات اسلامی و برخاسته از فطرت انسانی است برگزیدیم تا کودکان به‌عنوان سفیران این منش‌های ارزشمند هم خودشان مزین به این صفات ارزشمند گردند؛ هم آن را در خانواده و دوستان خود ترویج دهند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را در قالب فیلم، به صورت افقی و حداکثر در ۱۲۰ ثانیه به کانال ایتای دانش‌آموزی به آدرس https://eitaa.com/helaal_ahmar ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار