اردوی «شکرانه» ویژه اعضای دانش‌آموزی جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری اردوی شکرانه در اردوگاه کشوری ‌مهر این سازمان ‌واقع در بندرانزلی در شهریورماه امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوی «شکرانه» ویژه اعضای دانش‌آموزی جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی معاونت پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، ‌اردوی شکرانه ویژه دانش‌آموزان و اعضای ‌مجتمع‌های فرهنگی، خوابگاهی و دانش‌آموزی جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

وحید ایمانی سرپرست معاونت پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان ضمن قدردانی از رئیس ‌سازمان اظهار کرد: ‌امسال هم همچون سال گذشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی المدنی با در اختیار نهادن منابع اعتباری مناسب و تاکید درباره برگزاری یک رویداد متفاوت برای این قشر از اعضای سازمان، موجبات برگزاری این اردو را فراهم کردند.

ایمانی افزود‌: تاکید رئیس سازمان جوانان در رویداد مذکور بر تقویت معنویت، دانش و آگاهی اعضای مجتمع‌ها و همچنین افزایش نشاط اجتماعی این دانش‌آموزان ‌و ارتقای دانش امدادی  و توسعه کار گروهی است.

ایمانی از برگزاری اردوی شکرانه در اردوگاه کشوری ‌مهر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر واقع در بندرانزلی در شهریورماه امسال خبر داد و گفت: ‌در این اردوی چند روزه رویکرد متفاوتی مبنی بر تجربه زندگی در طبیعت و فراگیری آموزه‌های مرتبط با بقاء در شرایط سخت، پویش ملی دادرس سبز، مسابقات پرنشاط امدادی شامل اسکان اضطراری، حمل مصدوم و اطفای حریق بر پایه مدیریت همسالان و کار گروهی، مسابقات پرهیجان ورزشی همچون پینت بال، فوتبال دستی‌، تیر‌اندازی با شعار ایمان، نشاط، آگاهی، شکرانه الهی برگزار می‌شود.

‌سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اکنون با ۱۱ مجتمع دانش‌آموزی و قریب به ۵۰۰ عضو دانش‌آموز که در این اماکن زندگی می‌کنند در حال ارائه خدماتی نظیر اسکان، آموزش‌های امدادی و خدمات بشر‌دوستانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار