معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری:

13 آبان ماه و هفته بسیج دانش‌آموزی فرصتی مناسب جهت ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در دانش آموزان است

شهرکرد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم الله ۱۳ این هفته را بستر مناسبی جهت ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۵۱۳۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان ماه و هفته بسیج دانش‌آموزی فرصتی مناسب جهت ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در دانش آموزان است

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم الله ۱۳ آبان در اداره کل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری با حضور معاون  پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش، رئیس بسیج دانش‌آموزی، رئیس سازمان دانش‌آموزی و جمعی از مسئولین ادارات استان برگزار شد. 

ذوالفقار علیخانی معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: یکی از ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان است که ۱۳ آبان ماه و هفته بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی را برای ایجاد حس مسئولیت‌پذیری دانش آموزان در مقابل حوادث سیاسی و اجتماعی کشور ایجاد کرده است. 

وی با اشاره به آیه یا ایها النبی حرض المومنین علی القتال ان یکن.... افزود: امروز صحنه امتحان است و جبهه کشورها در این جریان سیاسی  دو چیز است؛ یا با صهیونیست و حامی رژیم هستند یا در مقابل صهیونیست و مقاومت می‌کنند که این آیه قرآنی ما مسلمان را به مبارزه و مقاومت دستور داده است و حضور پرشور دانش آموزان، فرهنگیان و مردم در یوم الله ۱۳ آبان در صحنه راهپیمایی یک نوع مبارزه و مقاومت است. 

علیخانی ضمن تبیین شیوه نامه اجرایی یوم الله ۱۳ آبان و با تاکید بر نقش هویتی دانش‌آموزان در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها افزود: این روز نباید صرفاً یک روز گذرا بلکه باید جریان فرایندی باشد.

نظری فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان نیز ضمن بیان برنامه‌های پیش بینی شده هفته بسیج دانش‌آموزی و ۱۳ آبان گفت: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و شهادت فرماندهان مقاومت برنامه‌های ۱۳ آبان امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بر همین اساس برنامه‌ای تحت عنوان «میدان دار » با هدف میدان داری نوجوانان و جوانان برای مقابله با استکبار جهانی در هفته بسیج دانش‌آموزی و روز دانش‌آموز اجرا می‌شود. 

در پایان ظفری مدیر سازمان دانش‌آموزی استان، برنامه‌های محوری و پیش‌بینی شده سازمان دانش‌آموزی از جمله پویش‌ها، دلنوشته‌ها، غرفه خبرگزاری پانا و برنامه یاران مقاومت در مسیر راهپیمایی را موجب باشکوه شدن این روز عنوان کرد.

 

 

خبرنگار : آرزو ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار