رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

اولین تقاطع غیر هم سطح شهرکرد احداث می‌شود

شهرکرد (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهرکرد از اولویت قرار دادن احداث تقاطع غیر هم سطح بلوار آیت الله کاشانی به بلوار طالقانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین تقاطع غیر هم سطح شهرکرد احداث می‌شود

مصطفی حیدری در نشست هماهنگی اجرای تقاطع غیر هم سطح بلوار آیت الله کاشانی به بلوار طالقانی بیان کرد: اولین طرح تقاطع غیر هم سطح در مرکز استان چهارمحال و بختیاری با همت مسئولین کلنگ زنی و وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

وی همکاری دستگاه‌های اجرایی و تعامل سازنده را راز نهایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: اجرای تقاطع غیر هم سطح بلوار آیت الله کاشانی به بلوار طالقانی مصوب استانی متشکل از همه دستگاه ها بوده و مورد تایید شورای ترافیک استان نیز قرار گرفته است.
مصطی حیدری در خصوص مزیت تقاطع غیر هم سطح اظهار کرد: تقاطع غیر هم سطح علاوه بر کاهش ترافیک و افزایش سرعت حمل و نقل موجب کاهش تصادفات و مصرف سوخت و آلاینده‌های هوایی می‌شود.
حیدری تقاطع غیر هم سطح بلوار آیت الله کاشانی به طالقانی را بهترین موقعیت برای مرکز استان دانست و افزود: برای شفاف سازی طرح‌های عمرانی اطلاع رسانی جزئیات طرح‌های در حال اجرا به شهروندان بنرهای متعددی با درج اطلاعات طرح پیش رو در محل اجرای عملیات عمرانی نصب می‌شود تا شهروندان بتوانند از کلیت این طرح آگاه شوند.

 

خبرنگار : مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار