کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان بن:

هفته تربیت‌بدنی و سلامت فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر با ورزش است

بن (پانا) - کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش شهرستان بن، هفته‌ تربیت‌بدنی و سلامت را فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش دانست.

کد مطلب: ۱۵۱۱۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
هفته تربیت‌بدنی و سلامت فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر با ورزش است

پژمان خلیلی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «۲۶ مهر، روز تربیت‌بدنی و ورزش و آغاز هفته‌ تربیت‌بدنی است و البته زمان مناسبی برای تعیین اهمیت و کاربرد ورزش در ابعاد فردی و اجتماعی، توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و همچنین هدایت و سوق دادن جامعه به افزایش فعالیت‌های بدنی است.»

وی گفت: «ورزش، رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و به عنوان پدیده‌‌ای اجتماعی و فرهنگی، نقشی کلیدی و اساسی در زندگی معاصر دارد. از همین رو برنامه‌ریزی برای این مهم، دارای اهمیت است و درحفظ سلامت افراد اهمیت ویژه‌ای دارد.»

خلیلی خاطرنشان کرد: «هفته‌ تربیت‌بدنی و سلامت، جلوه‌گاه شور و شوق زندگی بر معلمان گرانقدر ورزش، ورزشکاران پرافتخار و دانش‌آموزان پرتلاش ورزشکار مبارک باد. شمایی که با گام‌های استوار و همت بلند، مسیر تندرستی و نشاط را هموار می‌سازید، چراغ راه جامعه‌ای سالم و پویا هستید. باشد که همواره در سایه‌سار اندیشه و اراده، قله‌های موفقیت را فتح کرده و پرچم سربلندی را بر دوش بکشید.»

خبرنگار : الناز امانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار