مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری:

دانش‌آموز خبرنگاران پانا، بال پرواز به سوی موفقیت هستند

شهرکرد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری در نشست ویژه دانش‌آموز خبرنگاران پانا، خبرنگار پانا را بال پرواز به سوی موفقیت و پیشرفت خود و خبرگزاری پانا دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۸۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران پانا، بال پرواز به سوی موفقیت هستند

صادق ظفری در این نشست به جایگاه و مسئولیت خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرگزاری پانا یک خبرگزاری دانش آموزی است که در جهت رشد و تعالی و پیشرفت دانش آموزان قدم بر میدارد. فعالیت دانش‌آموزان در خبرگزاری پانا مانند بال پروازی است که دانش آموز و خبرگزاری را به موفقیت می‌رساند.

وی در خصوص رسالت خبر و خبرنگاری اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم و اطلاع‌رسانی از اتفاقات خوب در جهت امیددهی به مردم رسالت کار خبرنگار است و در واقع خبر یک مفهموم عمیق است که خبرنگار علاوه بر حرفه‌ای بودن باید عدالت را سر لوحه خود قرار دهد. 

درادامه محمد صیدی، مسئول خبرگزاری پانا استان چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت پذیری، همکاری و هم بستگی یکی از اصول ابتدایی ولی مهم در پیشرفت و درخشیدن خبرگزاری پانا است.

صیدی تاکید کرد: ایجاد سازمان و چارچوبی مشخص جهت تقسیم وظایف و گسترده شدن خانواده پانا و در کنار آن افزایش کیفیت خبر دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های پیش رو پانا خواهد بود. 

وی در ادامه تصریح کرد: انعکاس اخبار مدارس در اولویت کار خبرنگاران پانا باشد چرا که بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان و همچنین فرصتی برای دیده شدن فعالیت‌ مدارس است. 

صیدی در پایان اهمیت رسانه و فعالیت در عرصه رسانه، اصول خبر نویسی، اهمیت نگارش در گزارش متنی، تهیه گزارشات ویدیویی و تصویری را برای دانش آموزان شرکت کننده در جلسه تشریح کرد.

خبرنگار : فاطمه آقابابایی عکاس : مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار