مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

لیگ جت، تعریف روشن جهاد تبیین است

شهرکرد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، هدف از برگزاری لیگ جت را تربیت افرادی دانست که هر لحظه برای جهاد تبیین آماده باشند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
لیگ جت، تعریف روشن جهاد تبیین است

افشین امیریان در حاشیه‌ مرحله استانی لیگ جت با تاکید بر لزوم روشنگری در شرایط کنونی عنوان کرد: هدف از برگزاری این طرح، آشنایی دانش‌آموزان با تفکر انتقادی، تحلیل و تجزیه آن‌ها در مواجهه با شبهات اجتماعی و دینی و ملی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رهنمودهای مستمر مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و روشنگری گفت: امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، دنیا به یک دهکده کوچک تبدیل شده و رسانه‌های دشمنان ایران و اسلام با تمام قوا در حال تلاش برای گمراه کردن فکر جوانان ما هستند اما با برگزاری این قبیل برنامه‌ها نه تنها جوان ایرانی دچار انحراف نمی‌شود بلکه تبدیل به یک جهادگر تبیین می‌شود.

امیریان افزود: از ویژگی‌های برجسته لیگ جت در جریان بودن و به‌روز بودن مطالب آن است. دانش‌آموز، جدیدترین شبهات و حیله‌هایی که دشمن در جنگ رسانه‌ای برای فریب قشر جوان عرضه می‌کند را با نگاهی دقیق و موشکافانه، زیر ذره‌بین قرار می‌دهد تا راجع به آن تبیین و روشنگری کند.

خبرنگار : مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار