مدیر سازمان دانش‌‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری:

مهم‌ترین عامل ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان مراسم صبحگاه تشکیلاتی می‌باشد

شهرکرد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری با حضور در دبیرستان دخترانه‌ی رهبر شهرکرد گفت:مهم‌ترین عامل ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان مراسم صبحگاه تشکیلاتی می‌باشد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین عامل ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان مراسم صبحگاه تشکیلاتی
 می‌باشد

صادق ظفری با حضور در دبیرستان دخترانه‌ی رهبر شهرکرد ضمن عرض تبریک هفته‌‌ی‌ نیرو انتظامی بیان کرد: دشمن هر لحظه در کمین جوانان است و دانش‌آموزان در طول مسیر مدرسه ممکن است دچار تهدیدات شوند که مسئولین مدرسه مهم‌ترین تاثیر را در آگاهی دانش‌آموزان دارند.

وی افزود:بهترین موقعیت برای آگاه شدن دانش‌آموزان از خطرات، تهدیدات وحوادث در کمین، صف صبحگاه مدارس می‌باشد که مهم‌ترین عامل ایجاد انگیزه و حضور پر رنگ‌تر دانش‌آموزان، صبحگاه تشکیلاتی می‌باشد.

عیدی کارشناس پلیس فتا استان چهارمحال‌وبختیاری که نیز در مراسم صبحگاه حضور پیدا کرده بود ضمن عرض تبریک هفته فراجا به تمامی همکاران و خانواده‌های صبور و گرامی آنان اظهار کرد: به تازگی مجرمان سایبری با دسترسی به لینک‌های عضویت در گروه‌های درسی دانش‌آموزان اقدام به انتشار محتوای مجرمانه و ایجاد مزاحمت برای معلمان و دانش‌آموزان کرده‌اند که ما با درایت وهمکاری همدیگر نکات ایمنی و امنیتی را مدنظر قرار دهیم.

خبرنگار : آرزو ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار