دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال‌وبختیاری در تجمع ضد صهیونیستی:

حزب الله یک جریان و ساختار است و قطعا پیروز خواهد شد

شهرکرد(پانا)_دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان استان با شرکت در تجمع ضد صهیونیستی،حزب الله را یک جریان و ساختار دانستند که هرگز متوقف نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حزب الله یک جریان و ساختار است و قطعا پیروز خواهد شد

ذبیح الله کاوه مدیریت امور پردیس های استان ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: حزب الله یک تفکر و یک جریان است که هرگز نخواهد ایستاد و با شهید شدن فرماندهانش از بین نمی رود چرا که دوباره افرادی هستند که جایگزین آنها شودند و اهداف حزب الله را به خوبی فرماندهان پیشین جلو ببرند.

 

حبیب الله شاهسون مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان نیز با تسلیت و تبریک گفتن شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد:رژیم تروریستی اسرائیل خیال می‌کند با شهید کردن فرماندهان مقاومت می‌تواند به اهداف خود برسد اما این یک خیال باطل است و همانطور که در حادثه کربلا شهید کردن  امام حسین علیه السلام توسط یزید باعث نشد تا اسلام از بین برود اکنون نیز شهید کردن فرماندهان مقاومت هرگز سبب نمی‌شود تا مقاومت از بین برود بلکه رژیم کودک کش صهیونیستی با ریختن خون این عزیزان هر لحظه نابودی خود را نزدیک تر می‌سازد.

 

وحید آرمزد یکی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان رژیم غاصب صهیونیستی را یک باند تبهکار تروریستی دانست و گفت:رژیم کودک کش صهیونیستی در تاریخ زشت خو و پلید خود مرتکب جنایات بسیاری شده است که از بارز ترین آنها کشتار بی رحمانه و وحشیگرانه  زنان و کودکان بی دفاع در غزه است اما رژیم ملعون صهیونیستی باید بداند که با این کارها نمی‌تواند اهداف پلید خود را عملی کند بلکه خون این شهدا جمع خواهد شد و به سیلی تبدیل می شود که نابودی رژیم غاصب را زودتر عملی می‌سازد.

 

صادق حسین پور کارشناس فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان نیز خاطر نشان کرد:با نگاهی به تاریخ و سرنوشت تمام غاصبان جهان،باید بدانید نتانیاهو و کشورهای حامی او به نفرین بشریت گرفتار خواهند شد و بلاخره بساط این یاغی گری و کودک کشی این رژیم منحوس جمع خواهد شد.

 

حسین پور در پایان با اعلام حمایت جامعه دانشگاه فرهنگیان از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب و مسیر جبهه مقاومت، گفت:آماده ایم تا در هر زمان و مکان و به هر شکلی که رهبرفرزانه انقلاب اسلامی لازم و صلاح بدانند حاضر شویم و با درایت ایشان بی شک جبهه حق بر باطل پیروز خواهد شد، آزادی قدس شریف را خواهیم دید و در آنجا نماز خواهیم خواند.

خبرنگار : مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار