کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان بن:

شخصیت سید حسن نصرالله با شهادت گره خورده بود

بن (پانا) - کارشناس قرآن‌، عترت و نماز اداره آموزش وپرورش شهرستان بن در واکنش به شهادت سید مقاومت گفت: خون شهید سید حسن نصرالله رضوان الله علیه بر زمین نخواهد ماند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شخصیت سید حسن نصرالله با شهادت گره خورده بود

محمدحسین کریمی کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: «شخصیت سید حسن نصرالله به گونه‌ای با شهادت گره خورد که ایشان هر لحظه مشتاق شهادت بودند. سران رژیم صهیونیستی بارها اذعان داشتند که ایشان نقش مهمی درموفقیت‌های جبهه مقاومت داشته و در طی این سال‌ها همیشه به دنبال شهادت ایشان بودند».

وی تصریح کرد«از جمله مبارزات مهمی که ایشان رهبری آن را بر عهده داشت، جنگ سال 2006 یا همان جنگ33 روزه بود که پیروزی در این مبارزه از اذهان بیرون نخواهد رفت».

وی ادامه داد:«شهید علی کرکی و سردار سرافراز سپاه عباس نیلفروشان از جمله کسانی بودند که همراه ایشان به شهادت نائل شدند؛ تا قبل از شهادت شهید علی کرکی هیچکس ایشان را نمی‌شناخت و انگار ایشان متولد شده بود تا وظیفه‌ی خود را که شهادت بود انجام دهد».

کریمی در پایان گفت: «این شهادت‌ها نه تنها باعث تضعف جبهه مقاومت نخواهد شد، بلکه درخت جبهه مقاومت را تنومندتر خواهد کرد و خون شهید سیدحسن نصرالله رضوان الله علیه بر زمین نخواهد ماند، و انتقام این عزیزان قطعا نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهد بود که به فضل الهی تحقق خواهدیافت».

خبرنگار : الناز امامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار