پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس

شهرکرد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس

متن پیام صادق ظفری به شرح زیر است:

«به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد. بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه رسیده است و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می‌خورد و دروازه‌های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش‌پژوه، آغوش می‌گشایند.

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمین فرهیخته و پرتلاش و همچنین دانش‌آموزان خلاق و آینده‌ساز کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. با امید به اینکه با اکسیر دانایی و توانایی، مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله‌های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام‌های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم.

تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس، تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی، نجات بخشند و چه لاله‌های دلسوخته‌ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

هفته بزرگداشت دفاع مقدس که به فرموده مقام معظم رهبری «لوح افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران، یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی را تجلیل و تکریم نمایند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد آغاز سال تحصیلی جدید به معلمین پر‌تلاش، دانش‌آموزان پیشتاز و خبرنگاران پاناو اولیای گرامی از خداوند متعال برای تلاشگران این عرصه آرزوی توفیق، سربلندی، سلامتی و سعادت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار