مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آغاز سال تحصیلی در ۲ هزار مدرسه استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از فعالیت بیش از ۲ هزار مدرسه در سال تحصیلی جدید در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سال تحصیلی در ۲ هزار مدرسه استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری؛ افشین امیریان در آیین نمادین بازگشایی مدارس استان، ضمن تبریک بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: سال تحصیلی ۱۴۰۳ -۱۴۰۴ در ۱۷ منطقه آموزشی استان، اول مهرماه با برگزاری آیین بازگشایی مدارس، شروع شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار مدرسه برای سال تحصیلی آماده بازگشایی شد، عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ هزار دانش‌آموز، سال جدید تحصیلی را در ۸ هزار کلاس درس شروع کردند‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از ۳ ماه است که همکاران در ادارات، عوامل اجرایی و مدیران مدارس استان شبانه‌روز برای بازگشایی مدارس زحمت کشیده‌اند، گفت: برای دانش‌آموزان در مقاطع و مدارس استان که سال تحصیلی خود را شروع کردند آرزوی موفقیت دارم.

امیریان با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه داد: حضرت آقا در این بیانیه به خوبی به اهمیت علم و به اینکه پیشرفت‌های علمی در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی بسیار زیاد بوده و به رکوردهای علمی بزرگی دست یافته‌ایم، اشاره کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار