فرماندار فارسان:

سازگارترین فرهنگ با ارزش‌های دینی و مذهبی ما فرهنگ‌های قومی است

فارسان (پانا) - فرماندار شهرستان فارسان، فرهنگ قومی را سازگارترین فرهنگ با ارزش‌های دینی و مذهبی ما دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۸۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سازگارترین فرهنگ با ارزش‌های دینی و مذهبی ما فرهنگ‌های قومی است

سیدهادی صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه، نشریات و خبرگزاری‌ها بیان کرد: سازگارترین فرهنگ با ارزش‌های دینی و مذهبی ما فرهنگ‌های قومی است و این قومیت‌ها در کشورمان فرصت هستند و تلاش دشمن بر این است که قومیت‌ها را تبدیل به تهدید کند.

فرماندار شهرستان فارسان از برگزاری دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: این جشنواره از ۲۳ شهریور آغاز به کار می‌کند و از ساعت ۳ عصر الی ۱۰ شب تا 30 شهریور در خدمت میهمانان خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در این جشنواره ادامه داد: از علاقه‌مندان به برگزاری نمایشگاه پاییزه در این جشواره حمایت می‌شود؛ زیرا نمایشگاه‌های بی‌شمار و متنوع از سوغات صنایع دستی اقوام ایران‌زمین برپا خواهد شد. در مجموع ۱۲۰ غرفه در این نمایشگاه فعالیت خواهند کرد و به تمام شهرداران و دهیاران نقاط مختلف شهرستان اعلام شده که غرفه‌داران در هر نقطه از شهرستان می‌توانند غرفه خود را برای ارائه محصولات برپا کنند.

صالحی ضمن تاکید بر برگزاری هرچه پرشورتر این رویداد اظهار کرد: تمام استان‌های کشور در نمایشگاه‌ها مشارکت خواهند داشت و جشن‌های عمومی بعد از نماز مغرب و عشا فعالیت خود را آغاز می‌کنند و به مدت ۲ ساعت در پارک قلمستان شهر فارسان به فعالیت خود پایان ادامه خواهند داد.

فرماندار فارسان گفت: با توجه به حضور ۱۲ گروه هنری از استان‌های مختلف کشور، تصمیم گرفته شد که این هنرمندان هر روز عصر در مناطق مختلف شهرستان، هنرهای خود را به نمایش بگذارند و تمام عزیزان مشارکت داشته باشند.

دانش‌آموزخبرنگار: هستی مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار