رئیس سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری:

مجلس دانش‌آموزی، فرصتی برای تمرین دموکراسی است

شهرکرد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری، مجلس دانش‌آموزی را تمرین دموکراسی برای دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی، فرصتی برای تمرین دموکراسی است
صادق ظفری در جمع دانش‌آموزان شرکت‌کننده در انتخابات مجلس دانش‌آموزی  با اشاره به رسالت سازمان دانش‌آموزی بیان کرد: رسالت سازمان دانش‌آموزی، ساحت شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که این امر مهم باعث مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان می‌شود.
وی ادامه داد: مجلس شورای دانش‌آموزی در اصل سبب افزایش اشتیاق کار گروهی و برنامه‌ریزی مناسب  و همچنین آینده‌نگری در دانش‌آموزان می‌شود.
ظفری از برگزاری مرحله شهرستانی و استانی در طول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای دانش‌آموزی خبر داد و گفت: دانش‌آموزان برای کاندید شدن در این دوره مجلس شورای دانش‌آموزی، لازم بود که ورودی پایه‌های نهم، دهم و یازدهم باشند و حداقل نمره معدل ١٨ و نمره انضباطی ١۹ را داشته باشند.
وی از گروه‌بندی ۹ نفره شورای دانش‌آموزی پسران و ١١ گروه ویژه دختران خبر داد.
در پایان و بعد از برگزاری انتخابات در 2 مرحله، آقای آرش خدر از شهرستان خانمیرزا با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس شورای دانش‌آموزی پسران و مبینا حبیبی از شهرستان خانمیرزا نیز در بخش دختران با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس شورای دانش‌آموزی انتخاب شدند.
دانش‌آموزخبرنگار: مرضیه امیرخانی، مرضیه نظری
عکاس : محمد صالح نکویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار