معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش دلیلی برای مهار مشکلات اجتماعی است

شهرکرد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، همکاری مستمر حوزه علمیه با آموزش و پرورش را دلیلی برای مهار مشکلات اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۵۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش دلیلی برای مهار مشکلات اجتماعی است

جلسه شورای همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با هدف مهار مشکلات و زندگی کردن به سبک اسلامی برگزار شد.

ذوالفقار علیخانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در این نشست بیان کرد: برای تحقق اهداف، سند تحول بنیادین و تربیت مبتنی بر ساحت‌های شش‌گانه، حوزه علمیه در کنار آموزش و پرورش می‌توانند اهداف خود را عملی کنند.

وی با اشاره به اهمیت مهار کردن مشکلات اجتماعی افزود: با توجه به این امر مهم با همکاری حوزه علمیه، کارگاه‌های آموزشی به منظور آشنایی با آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب و مبلغین فعال در مدارس برگزار می‌شود.

علیخانی، یکی از مهم‌ترین فرصت‌های تربیتی را برگزاری نماز جماعت به صورت منظم دانست و گفت: وحدت امت اسلامی از جمله مسائلی است که اسلام به آن اهمیت بسیاری داده و برای حفظ و ادامه آن، برنامه‌های ویژه‌ای دارد که یکی از آن‌ها نماز جماعت است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمازجماعت از مهم‌ترین مستحبات و از بزرگترین شعائر اسلامی است و در روایات، فوق‌العاده روی آن تکیه شده است.

خبرنگار : مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار