معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌و‌پرورش:

هدف جشنواره «کتاب‌نوش» ترویج کتابخوانی‌ و بالابردن سرانه مطالعه در میان دانش‌آموزان است

شهرکرد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، هدف از برگزاری جشنواره «کتاب‌نوش» را ترویج کتابخوانی و بالا بردن سرانه مطالعهدر میان دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۴۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف جشنواره «کتاب‌نوش» ترویج کتابخوانی‌ و بالابردن سرانه مطالعه در میان دانش‌آموزان است

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در گفت‌وگو با پانا در رابطه با هدف جشنواره «کتاب‌نوش» اظهار کرد: «قدرت، برتری و دانش بالا با مطالعه به دست می‌آید. یکی از راه‌های علم‌جویی، مطالعه است و وظیفه ما این است که سرانه مطالعه و کتابخوانی کتب مفید را در میان دانش‌آموزان ترویج دهیم.»

وی خاطرنشان کرد: «جشنواره کتاب‌نوش با هدف ترویج کتابخوانی و بالا بردن سرانه مطالعه در میان دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.»

حجت‌الاسلام پورثانی در خصوص تغییر فرآیند مسابقه نسبت به سال‌های گذشته عنوان کرد: «امسال جشنواره کتاب‌نوش به‌صورت ویژه‌ برگزار شد. جشنواره کاملا ماجراجویانه و بازی‌محور بود که این باعث می‌شود دانش‌آموزان نسبت به کتاب، علاقه‌مندی بیشتری پیدا کنند و در واقع یک ارتباط دوستانه‌ای بین دانش‌آموزان و کتاب، اتفاق بیفتد و نهایتاً سرانه مطالعه را میان آن‌ها افزایش دهد.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: «سند تحول بنیادین، یک دانش‌آموز تمام‌ساحتی در تراز کشور و انقلاب و کسی که به مراتب حیات طیبه رسیده باشد از ما می‌خواهد و این خواسته در صورتی فراهم می‌شود که زمینه مطالعه کتب مفید را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.»

خبرنگار : فاطمه آقابابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار