پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت روز خبرنگار

شهرکرد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز خبرنگار، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت روز خبرنگار

در متن این پیام آمده است:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

خبرنگاری که در دشوارترین مناطق، وارد عرصه خبررسانی می‌شود و خود را به آب و آتش می‌زند، نمی‌شود فرض کرد او صرفاً در صدد فرونشاندن آتش کنجکاوی شخصی است یا برای به دست آوردن یک مابه‌ازای مالی تلاش می‌کند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفدهم مردادماه، روزی که برای یادآوری ایثار خبرنگاران و توجه‌دادن جامعه به تلاش‌های حیاتی و بدون توقف آن‌ها تعیین شده را گرامی می‌دارم و به همه آنان، این مناسبت و پیوند زیبای آگاهی و مردم را تبریک می‌گویم.

تقارن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار با ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان، تداعی‌گر رسالت و مسئولیت سترگ خبرنگارانی است که در رساندن پیام حق و حق‌طلبی، پیام‌آور حماسه عظیم کربلا حضرت زینب کبری(س) را الگوی خویش قرار دادند. بانویی که با جهاد تبیین، پیام قیام حضرت سیدالشهدا(ع) را به سرتاسر عالم رساند.

خبرنگاری، حرفه‌ای ارزشمند و رسالتی خطیر است که نیازمند دقت، صداقت، و تعهد بالاست. شما خبرنگاران گرامی با انعکاس مشکلات و نیازهای اقشار مختلف جامعه، نقش مهمی در آگاهی‌بخشی و افزایش حس همدلی و مسئولیت‌پذیری در جامعه ایفا می‌نمایید.

خبرگزاری پانا به عنوان تنها خبرگزاری فعال وزارت آموزش و پرورش در دل نهاد تربیتی سازمان دانش‌آموزی در کنار سایر رسانه‌ها ماموریت تولید و نشر اخبار حوزه آموزش و پرورش را به‌صورت خاص، تولید و انتشار اخبار کشور را به‌صورت حرفه‌ای بر عهده دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای خبرنگار، این روز را به یکایک شما تلاشگران عرصه‌ دانایی تبریک می‌گویم و تلاش‌های شما در عرصه فرهنگسازی و ارتقای آگاهی‌های عمومی را ارج می‌نهم.

صادق ظفری دوازده امامی 

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار