فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان اردل:

مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری، ادای دِین به شهید رئیسی است

اردل (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل، مشارکت در انتخابات را ادای دِین به شهید جمهور عنوان کرد و شرکت در انتخابات را فریضه دینی دانست.

کد مطلب: ۱۴۸۱۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری، ادای دِین به شهید رئیسی است

سیدعقیل موسوی در نشست بصیرتی که با حضور مسئولان شهرستانی در فرمانداری اردل برگزار شد با اشاره به اینکه نقش مردم در انتخابات باید پررنگ باشد گفت: انتخابات و صندوق رای در جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون زبان مردم و ابزار اِعمال اراده آنان در عرصه سیاسی و اداری کشور بوده‌ و میعادگاه پیوند میان مردم و حاکمیت است.

موسوی با تاکید بر اینکه مردم با بررسی و تحقیق باید نامزد اصلح را انتخاب کنند، افزود: مردم باید با تحقیق و بررسی دقیق، انتخاب خود را انجام دهند. چرا که کسی که انتخاب می‌شود، سرنوشت کشور را در دست دارد و می‌تواند مایه رشد یا رکود کشور را فراهم کند؛ پس باید کسی انتخاب شود که باعث رشد کشور شود، فردی مانند شهید رئیسی که برای مردم کار کند و از جان و دل برای کشور فداکاری کند.

وی در رابطه با میزان مشارکت مردم برای انتخابات گفت: مردم تا هر میزان مشارکت داشته‌باشند، اقتدار کشور نیز به همان میزان بیشتر خواهد شد. پس باید حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم تا دشمنان ایران اسلامی را غمگین و دلسرد کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل با اشاره به نقشه‌های دشمنان ایران برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات خاطرنشان کرد: دشمنان ایران می‌خواهند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای بازدارند اما نمی‌دانند که همه نقشه‌های آنان باطل است. چرا که ملت ولایتمدار ایران بارها با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، دشمنان را ناامید کرده‌اند و یقین دارم با بصیرتی که مردم و نسل جوان ما به دست آورده همواره این اتفاق خواهد‌ افتاد و دشمنان، ناامید و شکست‌خورده خواهند ماند.

موسوی با خطاب قرار دادن نامزدهای ریاست‌جمهوری تصریح کرد: بعد از شهید سیدابراهیم رئیسی، توقع مردم از ریاست‌جمهوری بسیار بالا رفته و کسی را می‌خواهند که همچون شهید رئیسی، پای حرف مردم بنشیند و در مجامع بین‌المللی، پرچم ایران اسلامی را بالا ببرد و در اجرای برنامه‌های اقتصادی، فرهنگی و... همچون شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی، پر تلاش و پرکار باشد و برای پیشرفت ایران اسلامی از جان و دل مایه بگذارد. پس کسی که انتخاب شد باید بداند که وظیفه سنگینی دارد و باید با کار و تلاش خالصانه و شبانه‌روزی آن را به خوبی انجام دهد.

خبرنگار : دانش‌آموز: مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار