مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری:

بسیج با تلاش خالصانه، نقشه دشمنان را برای جوانان تبیین کند

شهرکرد (پانا) - مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری گفت بسیجی باید نقش فعال و سازنده‌ای در جامعه ایجاد کند و با کار و تلاش خالصانه و دشمن‌شناسی، نقشه‌های دشمنان ایران و اسلام را برای جوانان کشور تبیین کند تا زمینه‌های رشد کشور فراهم شود.

کد مطلب: ۱۴۸۰۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بسیج با تلاش خالصانه، نقشه دشمنان را برای جوانان تبیین کند

آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری با حضور ذبیح‌الله کاوه (مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری)، جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان و جمعی از مسئولان و بسیجیان دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در پردیس بحرالعلوم شهرکرد برگزار شد.

در این آیین از اقدامات و زحمات بسیجی علیرضا امیرحاجلو (مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری) تقدیر و تشکر به عمل آمد و طی حکمی از سوی ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، بسیجی رامین علی‌بیگی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج شهید قنبری دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

ذبیح‌الله کاوه، مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در این آیین ضمن تاکید بر نقش ارزنده بسیج در کشور گفت: یک بسیجی باید مصداق بارز یک مسلمان واقعی باشد. چرا که همانطور که مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نیز تاکید کردند، بسیجی یعنی فردی که کار خالصانه و از روی اخلاص انجام می‌دهد.

کاوه افزود: بسیجی باید نقش فعال و سازنده‌ای در جامعه ایجاد کند و با کار و تلاش خالصانه و دشمن‌شناسی، نقشه‌های دشمنان ایران و اسلام را برای جوانان کشور تبیین کند تا زمینه‌های رشد کشور فراهم شود.

وی ضمن تشکر از فرمانده سابق بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان از فرمانده جدید درخواست کرد که با کار و تلاش مضاعف، هدف‌های این نهاد را بیش از پیش عملیاتی کند.

خبرنگار : دانش‌آموز: مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار