سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری:

اردوی زیارت‌اولی‌ها، اردویی هدفمند و معنوی برای دانش‌آموزان است

شهرکرد (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری، اردوی زیارت‌اولی‌ها را یک اردوی هدفمند، بانشاط و معنوی برای دانش‌آموزان معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوی زیارت‌اولی‌ها، اردویی هدفمند و معنوی برای دانش‌آموزان است

صادق ظفری در جمع معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی ادارات آموزش و پرورش مناطق، شهرستان‌ها و نواحی استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت برگزاری اردوی زیارت‌اولی‌ها گفت: اردوی زیارت‌اولی‌ها باعث تعمیق باورهای دینی و آشنایی با آموزه‌های اسلامی و تقویت ارتباط معنوی دانش‌آموزان با اهل بیت(ع) می‌شود و در رشد فردی و گروهی آنان نقش به‌سزایی دارد.

وی افزود: در فصل تابستان و با آغاز طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، سازمان‌دانش‌آموزی استان نیز با برگزاری کارگاه‌های تخصصی خبرگزاری پانا در جهت رشد سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان و با برگزاری دوره‌های تربیت مربی برای مربیان پیشتاز و علاقه‌مند در سطح استان اهمیت ویژه‌ای در جهت ارتقای سطح مربیان و دانش‌آموزان برای پیشبرد اهداف قائل خواهد شد.

ظفری ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی، یک بستر تاثیرگذار جهت نقش‌پذیری دانش‌آموزان در سطح جامعه و افزایش عزت نفس آن‌ها خواهد بود و مناطق 17 گانه نیز باید توجه ویژه‌ای به آموزش مربیان پیشتاز و استفاده از ظرفیت مطلوب دانش‌آموزان در جهت انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و خبرنگاری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار