مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

سازمان دانش‌آموزی بستر مناسبی برای مسائل تربیتی دانش‌آموزان است

شهرکرد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، سازمان دانش‌آموزی را در اصل فضایی مناسب برای ترویج مسائل فرهنگی و تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۹۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بستر مناسبی برای مسائل تربیتی دانش‌آموزان است

افشین امیریان در نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان دانش‌آموزی استان از لحاظ فیزیکی در اصل، موقعیت مناسبی برای اسکان دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی، هنری و فضاهای اردوگاهی خواهد‌ بود و در صورت مناسب‌سازی بستر می‌توان در آینده از فضاهای سازمان نیز بهره‌برداری مناسبی در راستای تحقق اهداف آموزشی و تربیتی کرد.

امیریان ادامه‌داد: سازمان دانش‌آموزی در اصل، بستری مناسب برای تربیت نیروهای تخصصی است که در مناطق، شهرستان‌ها و نواحی این مساله باید در شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی مورد بررسی قرار گیرد و در راستای تربیت تمام‌ساحتی، تمام امکانات و ظرفیت‌ها به منظور ارتقای آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان به کار گرفته شود.

وی افزود: اردوی زیارت‌اولی‌ها در اصل، فضای مناسبی برای آشنایی دانش‌آموزان با سیره و سنت اهل بیت(علیهم السلام) خواهد‌ بود و دانش‌آموزان در اردوی زیارت‌اولی‌ها یک اردوی بانشاط، معنوی و هدفمند را تجربه خواهند‌ کرد و باید تلاش کرد که فضای مناسب برای اعزام این دانش‌آموزان به اردوی زیارت‌اولی‌ها مهیا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: معاونین پرورشی در مناطق، شهرستان‌ها و نواحی باید سلسله جنبان تشکل‌های دانش‌آموزی باشند و باید امور اساسی در سازمان دانش‌آموزی را در جهت پیشبرد اهداف پیش ببرند و کانون‌های دانش‌آموزی نیز باید در جهت ایجاد فضای مناسب برای تحقق اهداف عالیه سازمان همکاری مناسب داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار