مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد:

یادواره «کوچ عاشقان» نشان داد‌ که تهاجم فرهنگی نیز نمی‌تواند مانع باور قلبی مردم به شهدا شود

شهرکرد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد، استقبال مردم از برگزاری یادواره کوچ عاشقان را نشان‌دهنده باور قلبی مردم به شهدا دانست و گفت «کوچ عاشقان» نشان داد‌ که حتی تهاجم فرهنگی رسانه‌ها نیز نمی‌تواند مانع باور قلبی مردم به شهدا شود.

کد مطلب: ۱۴۷۸۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
یادواره «کوچ عاشقان» نشان داد‌ که تهاجم فرهنگی نیز نمی‌تواند مانع باور قلبی مردم به شهدا شود

حمیدرضا اکبری در حاشیه اولین نشست رسمی خبری «کوچ عاشقان سه» بیان کرد: رسالت آموزش‌ و پرورش قبل از آموزش مفاهیم کتاب‌های درسی، آموزش ارزش‌های انسانی است.

وی با بیان ارزش شهادت گفت: شهادت، یکی از ارزش‌های انسانی است‌ و به همین دلیل آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد، هر ساله با برگزاری ویژه‌برنامه یادواره شهدای کوچ عاشقان به دنبال آموزش ارزش‌های انسانی به دانش‌آموزان است.

اکبری اظهار کرد: هدف اصلی ما آشنایی دانش‌آموزان و عموم مردم با زندگی‌نامه شهدا است. زیرا اگر جامعه با شهدا آشنا شود بی‌شک می‌توانیم شاهد پیشرفت چشمگیری باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد با اشاره به اخلاق و زیستن صحیح شهدا تصریح کرد: یادواره شهدای کوچ عاشقان می‌تواند اخلاق و درست زیستن را به دانش‌آموزان آموزش دهد.

وی از کشف استعدادهای دانش‌آموزان حضوریافته در این ویژه‌برنامه خبر داد و گفت: در کوچ عاشقان سال گذشته، دانش‌آموزان زیادی در حوزه دکلمه‌خوانی و سرود‌های همگانی دیده شدند.

کوچ عاشقان، دلیلی برای آشنایی فرزندان با شهدا است

فرهاد بیگی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد نیز کوچ عاشقان را دلیلی برای آشنایی فرزندان با شهدا عنوان کرد و گفت: با برگزاری ویژه‌برنامه‌های مناسب و متناسب با روحیه فرزندان می‌توانیم آرمان‌های شهیدان انقلابی را به فرزندانمان بیاموزیم. زیرا شهیدانه زیستن، افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: امروزه دشمن به شدت در تلاش است که فرزندان ما شهیدان را الگوی خود قرار ندهند اما دانش‌آموزان باید در فضای مجازی فعالیت مثبت داشته و با سواد رسانه‌ای بالا بتوانند راه شهدا را در جنگ نرم به خوبی ادامه دهند.

مدیران مدارس، پای کار یادواره شهدای کوچ عاشقان سه

در پایان این نشست خبری، مدیران مدارس ناحیه یک شهرکرد، آمادگی خود نسبت به انجام فعالیت‌های گوناگون برای برپایی یادواره کوچ عاشقان سه را اعلام کردند.

دانش‌آموز خبرنگاران: مرضیه امیرخانی؛ فاطمه آفابابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار