سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری:

آموزش صحیح، یکی از مهم‌ترین ارکان توانمندسازی مربیان پیشتاز است

کوهرنگ (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری کلاس‌های ضمن‌خدمت مربیان پیشتاز، آموزش را یکی از مهم‌ترین ارکان توانمند‌سازی مربیان دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۵۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش صحیح، یکی از مهم‌ترین ارکان توانمندسازی مربیان پیشتاز است

صادق ظفری در رابطه با برگزاری دوره ضمن خدمت مربیان پیشتاز در شهرستان کوهرنگ و مناطق هفده‌گانه استان چهارمحال‌وبختیاری ضمن گرامی‌داشت بیست‌وپنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای اجرای بسته تحولی سازمان دانش‌آموزی با عنوان «هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی» و با هدف آموزش مدیران و مربیان پیشتاز و تشریح بسته تحولی سازمان دانش‌آموزی، دوره ضمن خدمت مربیان پیشتاز توسط سازمان دانش‌آموزی استان در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

ظفری افزود: این دوره همزمان با هفته بزرگداشت سازمان دانش‌آموزی و با هدف توانمندسازی مربیان پیشتاز عضو سازمان دانش‌آموزی شهرستان کوهرنگ و اجرای برنامه‌های تشکیلاتی در مدارس این شهرستان برگزار شد.

سوگل غیبی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان کوهرنگ نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت کار تشکیلاتی گفت: یکی از اهداف سازمان دانش‌آموزی، ایجاد و رشد مهارت در دانش‌آموزان است و بدون شک این دانش‌آموزان با حضور در تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، مهارت لازم برای حضور در جامعه و ایفای نقش را فرا می‌گیرند.

در این‌ دوره ضمن خدمت، مدرسان کشوری سازمان دانش‌آموزی به نوبت به طرح و بیان مطالب تخصصی در حوزه آموزشی سازمان دانش‌آموزی پرداختند و فراگیران حاضر در جلسه نیز با مهارت‌های ویژ‌ه‌ از جمله امداد و نجات، گره‌زنی، بازی‌ها و فریاد‌های شادی و فعالیت‌های تشکیلاتی آشنایی پیدا کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: مهلا سلیمانی

خبرنگار : مهلا سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار