سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

مشارکت دانش‌آموزان چهارمحال‌وبختیاری در بزرگترین محفل قرآنی دانش‌آموزی جهان اسلام

شهرکرد (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام در مدارس این استان همزمان با سراسر کشور و در روز بیست‌وهشتم ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت دانش‌آموزان چهارمحال‌وبختیاری در بزرگترین محفل قرآنی دانش‌آموزی جهان اسلام

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری؛ ذوالفقار علیخانی با بیان اینکه ماه رمضان، بهترین فرصت برای انس با قرآن است، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هم مورد تأکید قرار گرفته، یکی از مهم‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ والای قرآنی محسوب می‌شود.

علیخانی افزود: همزمان با بیست‌وهشتمین روز ماه مبارک رمضان، برنامه‌ متمرکز محفل انس با قرآن کریم با حضور ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان نواحی ۱ و ۲ در حاشیه نمایشگاه علوم قرآنی استان در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با سراسر کشور، دانش‌آموزان مدارس سراسر استان چهارمحال‌وبختیاری از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه (۲۰ فروردین) در بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش‌آموزی جهان اسلام، شرکت خواهند کرد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری بر لزوم انجام اقدامات لازم، برنامه‌ریزی و برگزاری شکوهمند محفل قرآنی با عنوان «هدیه نورانی» با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان از سوی مدیران مدارس تاکید کرد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار