کسب رتبه‌های اول و سوم دانش‌آموزان قمی در هفتمین دوره مسابقات مدیحه‌‌سرایی کشور

قم (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم گفت دانش‌آموزان قمی در هفتمین دوره مسابقات هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌کریم کشور رتبه‌های اول و رتبه سوم را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه‌های اول و سوم دانش‌آموزان قمی در هفتمین دوره مسابقات مدیحه‌‌سرایی کشور

میلاد رستگار، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم در گفت‌وگویی عنوان کرد پسران دانش‌آموزان قمی در هفتمین دوره مسابقات هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن کریم سراسر کشور رتبه اول و دختران، رتبه سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار شد، گفت: از مراکز دارالقرآن سطح استان قم دو گروه به مرحله کشوری معرفی شدند که در بخش مراکز پسرانه، گروه انصار المهدی(عج) دارالقرآن امام‌علی(ع) ناحیه یک و از بین مراکز دختران، گروه بنات‌ الکریم(ع) دارالقرآن استانی امام خامنه‌ای جهت شرکت در مرحله نهایی مسابقات به استان هرمزگان اعزام شدند.

رستگار ادامه داد: خوشبختانه استان قم به عنوان پرافتخارترین استان در این دوره از مسابقات موفق شد در بخش پسران رتبه اول و در بخش دختران رتبه سوم را کسب نماید.

وی در پایان گفت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و دانش‌آموزان استان قم نیز در این مسابقه به خوبی درخشیدند، افتخار آفرینی اینها در سطح ملی نشان زحمات ارزشمند معلمان، مربیان و خانواده آنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار