اجرای دانش‌‌‌آموزان مدارس شهرستان‌ملارد در جشنواره ایران نوشت/فیلم

ملارد (پانا) - ۷ تن از دانش‌‌‌آموزان دختر و پسر مدارس شهرستان‌ملارد در نهمین جشنواره لوازم‌التحریر ایران نوشت به اجرای تئاتر سنجاب ماجراجو پرداختند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دانش‌‌‌آموزان مدارس شهرستان‌ملارد در جشنواره ایران نوشت/فیلم

دانش‌‌‌آموزان مدارس شهرستان‌ ملارد به اجرای نمایش سنجاب ماجراجو در نهمین جشنواره نوشت‌افزار (ایران‌نوشت) به کارگردانی فیروزه اسکندرپور پرداختند.

فیروزه اسکندرپور، کارگردان این تئاتر دانش‌‌‌آموزی‌ در مورد این رویداد بیان کرد: دانش‌‌‌آموزان، یلدا اسدی، آیدا بزرگان، هستی جعفرپور، سما حسینی، هلیا حیدری، تینا شرکایی و امیرحسین خزائی، خبرنگار پانا شهرستان ملارد، دانش‌آموزانی هستند که در تئاتر سنجاب ماجراجو به ایفای نقش پرداختند.

وی ادامه داد: هدف اصلی اجرای این تئاتر ارتقا و رشد توانایی هنری دانش‌آموزان با استعداد و آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی مثل سلام کردن به بزرگترها، استفاده صحیح و مناسب از کاغذ و کتاب، روش تهیه کتاب‌ها، آسیب نزدن به درختان، روشن نکردن آتش در جنگل، آموزش همکاری و دوستی، نظافت و پاکیزه نگهداشتن محیط زندگی است و در عین حال فریب افراد حیله‌گر را نخورند.

اسکندرپور افزود: مخاطبان این تئاتر کودکان و نوجوانان سنین 4 تا 12سال هستند که با تمام این موضوعات روبرو هستند.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: ۷ بازیگر دانش‌آموز ملاردی که رتبه اول منطقه و رتبه دوم جشنواره امید را به خود اختصاص دادند، در حال حاضر در نهمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایران‌نوشت به مدت ده روز به اجرای تئاتر می‌پردازند.

در ادامه ویدیویی از اجرای این تئاتر دانش‌‌‌آموزی‌ ارائه می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار