مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

کتاب، پنجره‌های مختلف را برای زندگی بهتر به روی انسان باز می‌کند

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت دانش‌آموزان اهل مطالعه باشند و کتاب بخوانند، چرا که کتاب پنجره‌های مختلفی را برای زندگی بهتر باز می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کتاب، پنجره‌های مختلف را برای زندگی بهتر به روی انسان باز می‌کند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: توصیه‌ای که می توان به دانش آموزان کرد، این است که اهل مطالعه باشند و کتاب بخوانند. کتاب پنجره‌های مختلفی را برای زندگی بهتر به روی انسان باز می کند.

محمدرضا ابراهیمی افزود: همه کتاب‌ها مفید هستند البته باید متناسب با سن و علاقه و فهمی که دانش آموز دارد باشد،ممکن است یک نفر ابتدایی باشد قاعدتا باید در سطح دبستان کتاب بخواند. اگر دانشگاهی باشد در سطح دانشگاه، اما اصل مطالعه حتما باید انجام شود.

وی ادامه داد: بعضی تصور می کنند که اگر در فصای مجازی مطالعه داشته باشند مطالعه است، خیر آن، مطالعه به حساب نمی آید، البته بی تاثیر نیست، اما کتاب جای خود را دارد.

در ادامه معاون پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: از دانش آموزان عزیز می خواهم که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، بحث کتاب و انس با کتاب را که یار مهربان است در برنامه خود داشته باشند.

مهدی نم نبات ادامه داد: حتما کتاب‌های غیردرسی مطالعه شود، در هر قالبی که شخص دوست دارد مانند رمان، نمایشنامه، کتاب‌های علمی یا مذهبی و مخصوصا کتاب‌های دفاع مقدس حتما مطالعه شود، چرا که لازم است دانش آموزان عزیز با برنامه های شهدا و ایثارگران آشنا شوند و بدانند چگونه این انقلاب به دست ما رسیده است.

لازم به ذکر است چهارمین روز از اجرای طرح هفت در هفت با عنوان کتابخوانی همگانی با خانواده و پدربزرگ و مادربزرگ، در گذر فرهنگی چهارباغ با استقبال پرشور دانش آموزان و خانواده ها برگزار شد.

دانش آموز خبرنگاران:هستی جعفری،ستایش صالح پور

دانش آموز خبرنگاران:ستایش صالح پور،هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار