معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

اجرای طرح هفت در هفت ویژه دانش‌آموزان در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - طرح هفت در هفت در پایگاه‌های تابستانی ۱۴۰۲ در استان اصفهان با هدف ایجاد نشاط در فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت و استعدادیابی دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۲۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای  طرح هفت در هفت ویژه دانش‌آموزان در استان اصفهان

مهدی نم نبات، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به پانا گفت: نخستین برنامه طرح هفت در هفت در حال اجرا شدن است که در این برنامه رویدادهایی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه ریزی کرده ایم ۴۰۰ هزار دانش آموز در تابستان امسال در پایگاه های اوقات فراغت شرکت کنند، به همین دلیل موضوعات رویدادی را مثل امروز برنامه ریزی کردیم. برنامه بعدی ما نیز ۱۵ تیرماه با عنوان نقاشی همگانی برگزار می‌شود.

در ادامه مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان اصفهان گفت: برنامه امروز اولین روز از ۷ برنامه فرهنگی هنری است. این برنامه ویژه دانش آموزان اولین برنامه بود که در باغ غدیر اصفهان انجام شد و با استقبال خوبی از مردم و دانش آموزان روبرو شدیم. در برنامه هفته هفتم که اول شهریور برگزار می‌شود، بحث اردوی همگانی است که همه دانش آموزان در پایگاه اوقات فراغت در اولین مکان می توانند با خانواده هایشان دور هم باشند و یک روز پرنشاط داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار : عسل قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار