افتتاح  اولین نمایشگاه مادر نوزاد کودک نوجوان در نمایشگاه بین المللی امیرکبیر اصفهان/ فیلم

اصفهان (پانا) - اولین نمایشگاه مادر نوزاد کودک و نوجوان در نمایشگاه بین‌المللی امیر کبیر اصفهان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح  اولین نمایشگاه مادر نوزاد کودک نوجوان در نمایشگاه بین المللی امیرکبیر اصفهان/  فیلم

محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با پانا بیان کرد: «در سند تحول بنیادی بنیادین، در تدریس تمام ساحتی که شش ساحت دارد،تلاش می کنیم یادگیری برای دانش آموزان لذت بخش تر شود و تمام جنبه های یادگیری، از زوایای مختلف اتفاق بیفتد.»

وجیه فاضل، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در گفت وگو با پانا گفت:«در تدریس تمام ساحتی دانش آموز می فهمد نعمت‌های نعمت های خدا چیست و یاد می‌گیرد از نعمت هایی که در وجودشان است به درستی استفاده کنند.»

سید علی مدینه، معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش نیز بیان کرد: از دستاوردهای دانش آموزان در این غرفه ها بسیار لذت بردیم. انشالله دانش آموزان آینده‌سازان این مرز و بوم خوش بدرخشند.

مشاور امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «در غرفه فنی و حرفه ای دوره دوم متوسطه که بخشی از آن تربیت کودک است، برای آینده و مدیریت خانواده بحث مهمی است و ما باید قدر این کارهای خوب هنری را بدانیم و این هنرهای دانش آموزان در بحث جمعیت و تربیت خانواده بسیار موثر است.

وی افزود: «در دوره ابتدایی در طرح شهیدمحمود بند ،دانش آموزان بازمانده از تحصیل جذب آموزش و پرورش می شوند اگر سطوح و زیربنای دوره ابتدایی محکم باشد، دانش آموزان در دوران متوسطه کمتر آسیب می‌بینند.»

دانش آموز خبرنگار: ستاره کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار