معاون پرورشی دبستان حضرت زهرا(س)۲ رودهن:
اجرای سرودهای حماسی و ملی در مدارس، محرک ایجاد حس تعهد به ارزشها است/ فیلم
رودهن (پانا) - معاون پرورشی دبستان حضرت زهرا(س)۲ آموزش و پرورش رودهن، اجرای سرودهای حماسی و ملی را در مدارس بخصوص مدارس ابتدایی، محرک ایجاد حس تعهد و وفاداری به ارزشها و مبانی ملی و میهنی موجود در بطن کشور برشمرد.
منصوره اکبری، معاون پرورشی دبستانحضرت زهرا (س)۲ آموزش و پرورش رودهن در پی اجرای سرود اسلحه ایمان در این مدرسه گفت: «همه ما باید در ادای مسئولیت خود در مدارس و در برابر دانشآموزان، آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم که دانش آموزان را با شهدا و مقام والای آنان و هدف والایی که دنبال کردند هر چه بیشتر در قالب سرود و برنامههای مختلف فرهنگی و پرورشی، مثل داستانگویی، مداحی و غیره آشنا کنیم، مسلما دانشآموزان از طریق این اقدامات بسیار نهادینهتر و عمیقتر مفاهیمی چون شهادت، ملیت، اقتدار و سربلندی را درک کرده و تفهیم میشوند.»
وی در ادامه افزود: «ما در دبستان حضرت زهرا(س)۲ در راستای انجام اقدامات فرهنگی، تمرین و اجرای سرودهای حماسی و ملی را در برنامه کارهای تربیتی خود قرار داده تا ضمن استفاده مفید از حس زیباشناختی آوایی و احساسی دانشآموزان، فرایند آموزش مفاهیم والای مدنظر را دنبال کرده و محقق کنیم.»
در ادامه اجرای سرود حماسی و ملی اسلحه ایمان توسط دانشآموزان این دبستان ارائه میشود.
دانش آموز خبرنگار: نازنین زهرا افراه
ارسال دیدگاه