در گفت‌و‌گو با پانا

کیانوش رستمی: تمام هدفم رسیدن به المپیک 2020 است

ورزش حرفه‌ای جز عذاب چیزی ندارد

کرمانشاه (پانا) - قهرمان وزنه برداری المپیک ریو از تلاش ویژه‌اش برای رسیدن به المپیک 2020 خبر داد تا سومین تجربه حضور در این رویداد مهم را بدست آورد.

کد مطلب: ۹۴۴۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کیانوش رستمی: تمام هدفم رسیدن به المپیک 2020 است

کیانوش رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره‌ حضور در مسابقات جهانی گفت: حتما در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنم، تمام هدفم این است تا بازی‌های المپیک 2020 با قدرت در مسابقات حضور پیدا کنم و روز به روز آماده‌تر شوم.

رستمی تصریح کرد: سعی خودم را می‌کنم با بهترین آمادگی در مسابقات حاضر شوم و تمام تلاشم هم بر همین است. در این یکی، دوسال شرایط به دلیل تغییر وزن، خیلی برایم سخت بود و تا بخواهم بدنم را با وزن جدید وفق بدهم و به علت همین موضوع کمی اذیت شدم. الان وضعیت بدنی‌ام بهتر شده البته هنوز کاملا با این وزن جدید فیکس نشده‌ام اما به مرور بهتر شده‌ام. قبلا وقتی تمرین می کردم نفسم بالا نمی آمد چون ۱۲-۱۳ کیلوگرم وزن اضافه کردم و همین مسئله فشار زیادی روی من وارد کرد.

وی افزود: خدا را شکر الان خیلی بهترم و تمریناتم را انجام می‌دهم. مسلما هر کسی تمرین و تلاش کند و سختی بکشد باید مزد زحماتش را بگیرد. من هم منتظرم این اتفاق بیافتد و در مسابقات بهترین وضعیت پیش بیاید.

قهرمان المپیک ریو در ادامه اظهار کرد: من تلاش می کنم تا مردم را خوشحال کنم وگرنه ورزش حرفه ای جز عذاب چیزی ندارد . شما فکر می‌کنید ورزشکار حرفه‌ای به راحتی و با استراحت مدال جهان یا طلای المپیک می‌گیرد؟ اگر چنین چیزی بود الان باید قهرمانان المپیک زیادی داشته باشیم.

کیانوش رستمی تاکید کرد: همانطور که قبلا هم همیشه تمام تلاشم را کرده‌ام که عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم، سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. هدفم این است بهترین نتیجه را برای خودم رقم بزنم و پرچم ایران را به اهتزاز درآورم. البته در این وزن سهراب مرادی رکورددار دنیا است و تیان تائو هم مدعی است که به جذابیت مسابقه کمک می‌کند.

او در پایان در مورد تلاش برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ گفت: صد درصد هدفم المپیک است و تمام تلاشم را برای آن خواهم کرد. مسابقاتی که برای کسب سهمیه المپیک است را شرکت می‌کنم و سپس با جان و دل به جنگ المپیک می‌روم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار