محصص: با تاکتیک مناسب چین را غافلگیر کردیم

طارمی یک موهبت برای تیم ملی است

تهران (پانا) - رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال معتقد است در مسابقه با چین شاهد یکی از درخشان‌ترین عملکردهای خط حمله تیم ملی ایران بوده‌ایم.

کد مطلب: ۸۸۸۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
محصص: با تاکتیک مناسب چین را غافلگیر کردیم

به گزارش رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص در خصوص عملکرد مهاجمان ایران در بازی با چین گفت: شاهد یک بازی کم نقص از مهاجمان تیم ملی در این مسابقه بودیم. مهدی طارمی که به واقع یک موهبت برای تیم ملی است و سردار آزمون هم کاملا مشخص است که اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده است و توپ ها را به گل تبدیل می‌کند. این یکی از بهترین نمایش های خط حمله و مهاجمان تیم ملی فوتبال ایران بود. در کنار خط حمله باید به عملکرد مرتضی پورعلی گنجی توجه کنیم که در نیمه دوم بهترین بازیکن زمین بود. یک نیمه فوق العاده را پشت سر گذاشت و به وظایف خودش به بهترین شکل عمل کرد.
محصص اضافه کرد: ما شروع بسیار خوبی در بازی با چین داشتیم و با یک برنامه تاکتیکی مناسب حریف را غافلگیر کردیم. هدف ما استفاده از فضای پشت مدافعان چین بود که به راحتی از این فضا استفاده کردیم و واقعا خط دفاعی چین را آزار دادیم. هرچه از زمان بازی می گذشت شرایط کار برای حریف سخت تر می شد. همچنین تعویض های بسیار خوب و به موقعی داشتیم. روزبه چشمی کاملا به موقع وارد زمین شد در زمانی که چینی ها به دنبال جبران نتیجه بودند و فشار بیشتری می آوردند. انصاری فرد هم تعویض خوبی بود که با ورود خودش گل سوم را به ثمر رساند.
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: از حالا باید به بازی بعد مقابل ژاپن فکر کنیم. ما دو مسابقه حساس دیگر در پیش داریم که بیش از مسائل فنی و تاکتیکی به عقیده من آمادگی ذهنی بازیکنان در این مسابقات تاثیرگذار است. باید با تمرکز و آمادگی کامل در این دو بازی حاضر شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار