مجید حسینی: جام جهانی تمام شده و حالا نوبت جام ملت‌ها است

تهران (پانا) - مدافع تیم ملی ایران و باشگاه ترابوزان اسپور معتقد است تیم ملی باید از این به بعد فکرش را روی جام ملت‌ها متمرکز کند.

کد مطلب: ۸۵۲۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مجید حسینی: جام جهانی تمام شده و حالا نوبت جام ملت‌ها است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمجید حسینی در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت:چند روزی هست تمرینات را شروع کردیم امیدوارم و روز به روز بهتر شویم. انتظارات از تیم ملی بالا رفته است. جام جهانی تمام شده و باید در آسیا نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در مورد دیدار دوستانه با ازبکستان، عنوان کرد: ازبکستان از تیم‌های قوی آسیا است. تیم آنها جوان شده است و قبل از جام جهانی هم یک بازی دوستانه انجام دادیم. بازی‌های جام جهانی دیگر تمام شده است، ما آنجا خوب کار کردیم و حالا باید خودمان را آماده کنیم تا در مسابقات آسیایی نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه شرایط ازبکستان تغییر کرده عنوان کرد: بله، شرایط یک مقدار فرق کرده است اما نباید خیلی حریف‌مان را بزرگ کنیم و فکر کنیم خیلی دچار تغییرات شده‌اند، ما بازی خودمان را می‌ کنیم و امیدوارم بتوانیم آماده‌سازی خوبی داشته باشیم.

حسینی در مورد اینکه بعد از درخشش در جام جهانی به یک مدافع مطمئن در تیم ملی تبدیل شده است و اینکه حالا با اضافه شدن جوان‌هایی مثل صادق محرمی و آرمین سهرابیان شرایط را چطور می‌بیند، تصریح کرد: همه بازیکنانی که اینجا می‌آیند فوق‌العاده هستند، مرتضی پورعلی گنجی و صادق محرمی بسیار خوب هستند، ما بازیکنان جوان باید تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و دست سرمربی را باز بگذاریم و آنقدر خوب کار کنیم که نقطه مثبتی در عملکرد تیم داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار