روز انتقام چلسی از منچسترسیتی فرا رسید

(پانا) – افتتاح رسمی فصل جدید فوتبالی در انگلیس امروز و از ساعت 18:30 با دیدار منچسترسیتی و چلسی در سوپر جام فوتبال انگلیس خواهد بود؛ دیداری که برای چلسی حکم انتقام را دارد.

کد مطلب: ۸۴۲۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
روز انتقام چلسی از منچسترسیتی فرا رسید

هفتاد و هفتمین دیدار سوپرجام فوتبال انگلیس یا همان جام خیریه امروز با قضاوت جاناتان موس بین تیم‌های منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس و چلسی قهرمان جام حذفی این کشور برگزار خواهد شد تا فصل جدید فوتبال انگلیس بصورت رسمی آغاز و تکلیف اولین جام فصل مشخص شود.

چلسی - منچسترسیتی / ساعت 18:30 / ورزشگاه ومبلی لندن

مائوریزیو ساری (ایتالیا) - پپ گواردیولا (اسپانیا)

آخرین دیدار روبرو: منچسترسیتی یک - چلسی صفر

درباره بازی»

1- هر دو تیم تا کنون چهار بار در این بازی حضور داشته‌اند که حضور هر یک از آنها با برد تمام شده است. به عبارت دیگر منچسترسیتی و چلسی هرگاه به سوپر جام فوتبال انگلیس رسیده‌اند بدون شکست زمین را ترک کرده‌اند.

2- پرافتخارترین تیم انگلیس در سوپر جام منچستریونایتد با 17 قهرمانی و 4 نایب قهرمانی است. پس از شیاطین سرخ، آرسنال با 14 قهرمانی و یک نایب قهرمانی و لیورپول با 10 قهرمانی و 5 نایب قهرمانی قرار دارند. هر کدام از تیم‌های منچسترسیتی و چلسی این بازی را با برد تمام کنند به تنهایی در رده ششم جدول افتخارات سوپر جام قرار خواهند گرفت.

3- منچسترسیتی دو دیدار آخر روبرو را با برد یک بر صفر تمام کرده است.

4- آخرین دیداری که دو تیم در ورزشگاه غیرخانگی‌شان با هم داشته‌اند به 18 آذر 1391 و دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس برمی‌گردد، جایی که منچسترسیتی 3 بر 2 چلسی را شکست داد و جام قهرمانی را در بیرمنگام بالای سر برد. این تنها دیدار تاریخ دو تیم بود که پس از آن قهرمان یک رقابت مشخص می‌شد. بدین ترتیب این دومین باری است که چلسی و منچسترسیتی برای قهرمانی در یک جام روبروی هم قرار می‌‎گیرند.

5- مائوریزیو ساری که در این بازی برای اولین بار صورت رسمی روی نیمکت چلسی خواهد نشست، فصل گذشته دو بار با ناپولی به مصاف پپ گواردیولا و منچسترسیتی رفت که هر دو بازی را باخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار