در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: تیم ملی ایران پس از جام جهانی به تفکر جدید نیاز دارد

 تهران (پانا) –   سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است که ایران در گروه مناسبی در جام ملت های آسیا قرار گرفته و راه برای صعود این تیم به مرحله بعدی باز است.

کد مطلب: ۸۱۸۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: تیم ملی ایران پس از جام جهانی به تفکر جدید نیاز دارد

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌و‌گو با پانا درباره قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا و هم‌گروهی ایران با یمن، ویتنام و عراق گفت: به نظرم ایران در گروه خوبی قرار گرفت و صعود از این مرحله کار ساده‌ای خواهد بود چرا که دو تیم ویتنام و یمن سابقه فوتبالی شاخصی ندارند و عراق هم به علت مسائل داخلی و جنگ شرایط ویژه خودش را دارد، اما با این حال به نظرم عراق می‌تواند در این گروه برای ما کمی دردسرساز شود .

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: در حال حاضر شرایط فوتبال عراق چندان مناسب نیست اما همین تیم دو سال پیش در جام ملت‌های آسیا باعث حذف تیم ما شد. به نظرم شرایط در این مسابقات نسبت به گذشته خیلی متفاوت است و ما کار راحتی خواهیم داشت. ضمن اینکه تیم ما بازیکنانی جوان و با تجربه در کنار خود دارد و بعد از مسابقات جام جهانی شرایط این تیم کامل‌تر می‌شود و ما شانس بیشتری برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا خواهیم داشت .

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا با این قرعه، تیم ایران در سال 2019 می‌تواند به طلسم چندین ساله قهرمانی در آسیا پایان دهد، گفت: شرایطی که برای ایران در قرعه‌کشی این مسابقات پیش آمده خیلی خوب است و از طرفی ایران سال‌هاست در صدر تیم‌های آسیایی قرار دارد و به همین علت می‌توانیم امسال با وجود این بازیکنان و قرعه خوبی که برای تیم ایران رقم خورده این طلسم را پایان دهیم اما باز هم به نظرم باید دید بازیکنان چه عملکردی خواهند داشت و عیار آنها در این مسابقات مشخص می‌شود .

وی همچنین به بحث تمدید قرارداد کی‌روش بعد از جام‌جهانی اشاره کرد و گفت: تیم ملی الآن نزدیک به 7 سال است که با کی‌روش ‌در میادین مختلف حضور پیدا کرده است و در این مدت کی‌روش هر ایده و نظری در تیم ملی داشته به اجرا درآوده است. به نظرم وقت آن رسیده است که بعد از جام جهانی تفکری نو در تیم ملی به وجود بیاید. بعد از جام جهانی شرایط متفاوت می‌شود و عملکرد تیم ملی در آن رقابت‌ها شرایط حضور کی روش را در تیم ملی مشخص می‌کند و این مسئولان فدراسیون هستند که باید برای ادامه کار او تصمیم‌گیری کنند اما به نظرم تیم ملی به تفکر جدید نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار