در گفت‌وگو با پانا

امیر حاج رضایی: موفقیت کرانچار با تیم ملی امید قابل پیش‌بینی است

تهران (پانا)-  کارشناس فوتبال ایران حضور کرانچار در رأس کادر فنی تیم ملی فوتبال امید ایران را با توجه به سابقه حضور او در ایران برای این تیم مفید ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۸۱۷۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
امیر حاج رضایی: موفقیت کرانچار با تیم ملی امید قابل پیش‌بینی است

امیر حاج رضایی در واکنش به انتخاب زلاتکو کرانچار سرمربی کروات سابق سپاهان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 گفت: کرانچار مربی قابل قبولی است و در این چند سال در فوتبال ایران حضور داشته است و اطلاعات کافی از فوتبال ما دارد. من نمی‌توانم بگویم کرانچار برای تیم ملی امید انتخاب درستی بوده یا نه اما با توجه به شناختی که از او دارم، می‌تواند با این تیم به نتایج خوبی برسد .

وی ادامه داد: کرانچار سال‌هایی زیادی در فوتبال ایران و تیم سپاهان بوده است. البته او امسال با سپاهانی‌ها نتوانست به نتیجه برسد اما به نظرم این دلیل نمی‌شود که او مربی موفقی نیست و نمی‌توانیم عملکرد کرانچار را زیر سوال ببریم. متأسفانه سپاهان از درون باشگاه دچار مشکل شده بود و همین موضوع هم باعث شد این مربی نتواند نتیجه بگیرد .

حاج رضایی در پاسخ به اینکه به نظرش تیم امید با کرانچار در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک 2020 می‌تواند به نتیجه برسد یا خیر،گفت: به نظرم همین که تیم ملی امید از این بلاتکلیفی بیرون آمد و بالاخره یک مربی برای این تیم انتخاب کردند یک قدم به سمت جلو رفتند و خودش یک امتیاز محسوب می‌شود. همان‌طور که گفتم اینکه ما یک مربی انتخاب کردیم که از فوتبال ما شناخت کافی دارد به مراتب بهتر از مربی است که هیچ شناختی از فوتبال ایران ندارد. به نظرم با این اوصاف موفقیت کرانچار با تیم امید قابل پیش‌بینی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار