سری آ؛ گرگ‌ها برای لیورپول خط و نشان کشیدند

تهران (پانا)- رم با پیروزی قاطع خارج از خانه جایگاه خود در بالای جدول را تثبیت کردند.

کد مطلب: ۸۱۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
سری آ؛ گرگ‌ها برای لیورپول خط و نشان کشیدند

هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا با برگزاری یک بازی آغاز شد.

هیچ چیز به غیر از سه امتیاز برای اسپال و آ.اس.رم در هفته سی و چهارم سری آ ارزش نداشت. آنها در شرایطی پا به ورزشگاه پائولو مازا گذاشته بودند که شرایط متفاوتی در جدول دارند. اسپال که با 6 تساوی متوالی در حال ثبت رکورد است برای فرار از سقوط نیاز به سه امتیاز این بازی داشت؛ در حالی که رم هم کورس داغی را با لاتزیو و اینترمیلان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد و این رقابت نزدیک 3 امتیاز را برای آنها حیاتی کرده است.

تصاحب کامل توپ و میدان در نیمه اول که با مالکیت 62 درصدی و ایجاد 9 موقعیت گل برای رمی‌ها همراه بود باعث شد تا گرگ‌های فوتبال ایتالیا با استفاده از اشتباه مدافعان و گل به خودی ویکاری در دقیقه 33 رم نیمه اول را با برتری یک بر صفر تمام کند.

فشار تیم مهمان در نیمه دوم باز هم جواب داد و آنها در دقیقه 52 با استفاده از بهم ریختگی دفاع اسپال گل دوم را به ثمر رساندند. 8 دقیقه بعد ارسال از روی ضربه ایستگاهی مانند گل اول به کمک گرگ‌ها آمد و اینبار شیک گل سوم را با ضربه سر به ثمر رساند و در نهایت بازی با پیروزی قاطع 3 بر صفر رم به پایان رسید.

با این نتیجه رم رده سوم را حفظ کرد و اسپال در جایگاه هفدهم باقی ماند تا همچنان یکی از مدعیان جدی سقوط به دسته پایین‌تر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار