یلدا ولی‌نژاد به سهمیه تکواندو المپیک جوانان رسید

تهران (پانا)- یلدا ولی‌نژاد تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان در مرحله نمیه نهایی نتیجه را به نماینده صربستان واگذار کرد و به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها رسید.

کد مطلب: ۸۱۱۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
یلدا ولی‌نژاد به سهمیه تکواندو المپیک جوانان رسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 2018 مهرماه سال‌جاری در "بوینس آیرس" آرژانتین برگزارمی‌شود.

برهمین اساس مسابقات کسب سهمیه برای حضور در این رقابت‌ها از صبح امروز (جمعه - 17 فروردین‌ماه) با حضور 438 تکواندوکار در دو گروه دختران و پسران در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و به مدت دو روز پیگیری خواهد می‌شود.

امروز (جمعه - 17 فروردین‌ماه) و در روز نخست این رقابت‌ها، یلدا ولی‌نژاد تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان به عنوان نخستین نماینده دختران ایران بر روی شیاپ‌چانگ رفت و موفق شد علاوه بر کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2018، صاحب گردن آویز برنز شود.

هوگوپوش وزن چهارم کشورمان در گام نخست باید به مصاف نماینده کشور کریباتی می رفت که این هوگوپوش از مبارزه انصراف داد و نماینده ایران راهی مرحله بعد شد. در ادامه یلدا توانست در مبارزه جذاب و دیدنی "ایکرا کایر" نماینده ترکیه دارنده مدال برنز قهرمانی جهان نوجوانان 2016 و نقره قهرمانی اروپا نوجوانان 2017 را در راند طلایی شکست دهد.

ولی‌نژاد در سومین مبارزه رو در روی "پترا استولبوآ" از جمهوری چک دارنده 15 مدال تورنمنت مختلف را 15 بر 5 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله نتیجه را 23 بر 17 به نادیسا بوزانیچ هوگوپوش صربستانی نایب قهرمان نونهالان جهان 2015 و دارنده 24 مدال تورنمنت مختلف واگذار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار