واکنش مدیران باشگاه پدیده به آغاز سال جدید با اعتصاب بازیکنان

تهران (پانا)- بدنبال مشکلات مالی باشگاه پدیده، هیئت مدیره این باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای از محمدرضا مهاجری حمایت کرد.

کد مطلب: ۸۰۹۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مدیران باشگاه پدیده به آغاز سال جدید با اعتصاب بازیکنان

به گزارش سایت باشگاه پدیده، تیم فوتبال بزرگسالان پدیده در نخستین دیدار خود در سال ۱۳۹۷، باید در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، عصر شنبه در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود.

پویا پارسا، سرپرست مدیرعاملی و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پدیده در رابطه با آغاز رقابت‌های این تیم در سال جدید، حمایت قاطع خود را از محمدرضا مهاجری و کادرفنی تیم بزرگسالان پدیده اعلام کردند.

هیئت‌مدیره باشگاه پدیده بر ادامه همکاری با مهاجری و کادرش تاکید کردند و برای تیم پدیده در مصاف با فولاد خوزستان و ادامه لیگ برتر آرزوی موفقیت کردند.

سایت باشگاه پدیده نوشت:چارت مدیریتی باشگاه تصریح کرد: با وجود مشکلات مختلفی که در روزهای اخیر تجربه کردیم اما به خوبی می‌دانیم که کادرفنی و بازیکنان باشگاه پدیده تمام توان خود را در زمین برای موفقیت تیم به کار می‌گیرند. در این شرایط، چارت مدیریتی باشگاه نیز در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن، مسایل و حواشی موجود را به زودی حل کند تا تیم پدیده همچون گذشته از پس رقبا برآید و پرچم اقتدار فوتبال خراسان را برافراشته کند.

گفتنی است تیم فوتبال پدیده در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس باید روز شنبه، یازدهم فروردین‌ماه در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار