ماشین هایی با سوخت هیدروژنی در بازی‌های آسیایی 2018

تهران (پانا)- مسئولان برگزاری بازی‌های آسیایی 2018 در اندونزی قصد دارند برای حمل و نقل ورزشکاران از خودروهای سوخت پاک استفاده کنند.

کد مطلب: ۸۰۹۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ماشین هایی با سوخت هیدروژنی در بازی‌های آسیایی 2018

به گزارش المپیک ایران، ماشینهای با سوخت هیدروژن در منطقه ورزشی جاکابارینگ پالمبانگ در استان سوماترای جنوبی برای حمل و نقل شرکت کنندگان در طول هجدهمین دوره بازیهای آسیایی در مناطق ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین مسوول ویژه تغییرات آب و هوایی اندونزی «نجیب آسمانی» روز دوشنبه در جلسه ای با الکساندر گربک و بن تود از انگلیس و نروژ که در حوزه آلودگی هوا و تغییرات سوخت خودروها مسوولیت دارند درباره استفاده از وسایل نقلیه با سوخت هیدروژنی جلسه ای برگزار کرد.

او به خبرگزاری آنتارا گفت: «ما در طول مذاکرات تصمیم گرفتیم تا از 10 ماشین کوچک با سوخت هیدروژنی هنگام بازیها استفاده کنیم.»

او همچنین گفت: «برنامه ریزی شده که در طول مسابقات از ماشینهای بیشتری استفاده کنیم اما تعداد ماشین ها بستگی به نظر فرماندار استان سوماترای جنوبی الکس نورالدین دارد.»

نجیب آسمانی تاکید کرد که استفاده از ماشین هایی با سوخت هیدروژنی تلاش فرماندار استان سوماترای جنوبی برای اطمینان از تمیزی هوا به ویژه در این منطقه هنگام بازیهای بین المللی پیش رو است.

او گفت: «ما در نظر داریم اطلاعات در مورد سوخت هیدروژنی را در بین دانش آموزان این منطقه افزایش داده تا آنها از مزایای این نوع سوخت مطلع شوند.»

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در جاکارتا و پالمبنگ برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار