برنامه مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان ایران

تهران (پانا)- مرحله نهایی لیگ دسته یک مردان از روز جمعه یازدهم اسفندماه آغاز می شود تا مقام های اول تا سوم این رقابت ها مشخص شوند.

کد مطلب: ۸۰۲۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهید «محسن حججی» به صورت دو برد از مسابقه برگزار می شود و دور رفت این مرحله روز جمعه یازدهم اسفندماه با دو دیدار در شهرهای سیرجان و اراک پیگیری می شود.

بر این اساس تیم های گل گهر سیرجان و لاستیک بارز کرمان در مسابقه دور رفت دیدار رده بندی از ساعت 16 در سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند.

همچنین تیم های شهروند اراک و شهرداری جوان ارومیه برای کسب مقام قهرمانی نخستین دیدار خود را از ساعت 16 در شهر اراک آغاز می کنند.

دیدار برگشت این مرحله در دو روز متفاوت برگزار می شود و تیم لاستیک بارز کرمان از ساعت 16 روز دوشنبه 14 اسفندماه در کرمان میزبان گل گهرسیرجان در دیدار برگشت رده بندی خواهد بود.

مسابقه برگشت فینال نیز روز پنج شنبه 17 اسفندماه در شهر ارومیه برگزار می شود و شهرداری جوان ارومیه از تیم شهروند اراک پذیرایی خواهد کرد که این مسابقه نیز از ساعت 16 آغاز می شود.

در صورتی که دو مسابقه دور رفت و برگشت تکلیف مقام های اول تا سوم را مشخص نکند، دیدار سوم رده بندی روز پنج شنبه 17 اسفندماه در سیرجان و دیدار سوم فینال روز دوشنبه 21 اسفندماه در شهر اراک برگزار خواهد شد.

برنامه کامل مرحله نهایی لیگ دسته یک به قرار زیر است:

دور رفت جمعه یازده اسفندماه:

رده بندی، سیرجان، ساعت 16

گل گهر سیرجان - لاستیک بارز کرمان

فینال، اراک، ساعت 16

شهروند اراک - شهرداری جوان ارومیه

دور برگشت:

دوشنبه 14 اسفندماه، رده بندی، ساعت 16 در کرمان

لاستیک بارز کرمان - گل گهر سیرجان

پنج شنبه 17 اسفندماه، فینال، ساعت 16 در ارومیه

شهرداری جوان ارومیه - شهروند اراک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار