المپیک دانش‌آموزی - بحرین ۲۰۲۴؛

ایران در جایگاه دوم شطرنج ‌دانش‌آموزی جهان تا پایان دور هفتم

تهران (پانا) - نتایج دور ششم و هفتم شطرنج در جریان ژیمنازیاد جهانی بحرین مشخص شد و بدین ترتیب تا پایان دور هفتم، تیم شطرنج دانش‌آموزی جهان پس از کشور چین در جایگاه دوم تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۵۱۳۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ایران در جایگاه دوم شطرنج ‌دانش‌آموزی جهان تا پایان دور هفتم

در ادامه رقابت‌های شطرنج در بخش دختران با برگزاری دور ششم، نازنین فاطمه اعصارزاده در مقابل حریف بحرینی، مهسا علوی در مقابل نماینده کرواسی، صبا کارگری در مقابل حریف اماراتی، فاطمه مشهدی در مقابل حریف اردنی و آنیتا پرویزی در مقابل حریف رومانیایی به پیروزی رسیدند. 

در پایان دور ششم در بخش پسران، سینا موحد حریف اردنی را مغلوب کرد. امیر غیوری‌فر در مقابل حریف اماراتی برنده شد. شهداد مقابل حریف آذربایجانی و آرتین اشرف مقابل استادبزرگ چینی به تساوی دست یافتند. ‌محمد‌متین شمس هم بازی را به حریف چینی واگذار کرد. 

در پایان دور هفتم اما در بخش دختران صبا کارگری نماینده کشور انگیس‌، فاطمه مشهدی حریف ‌اماراتی، نازنین فاطمه اعصارزاده ‌بازیکن رومانیایی و امیر غیوری‌فر ‌حریف کرواسی را مغلوب کردند. سینا موحد نیز در مقابل آرتین اشرف برنده شد. 

همچنین در این بخش محمد‌متین شمس مقابل حریف عربستانی(‌مصری) برنده شد. ‌شهداد تیموری اما مقابل حریف قدرتمند رومانی مغلوب ‌شد.  

در بخش دختران نیز با برگزاری دور هفتم، آنیتا پرویزی مقابل حریف آذربایجانی‌ مساوی شد. مهسا علوی مقابل حریف چینی بازنده شد. 

بدین ترتیب در پایان دور هفتم سینا موحد هم‌امتیاز با استاد‌بزرگ چینی ۶ امتیازی در صدر جدول قرار دارند. در مجموع دختران و پسران تیمی هم بعد از چین، کشورمان در جایگاه دوم قرار دارد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار