هفته سوم فوتبال لیگ نخبگان آسیا؛ شکست پرسپولیس مقابل السد

تهران (پانا) - تیم‌ فوتبال پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ نخبگان آسیا مقابل السد شکست را پذیرفت.

کد مطلب: ۱۵۱۱۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هفته سوم فوتبال لیگ نخبگان آسیا؛ شکست پرسپولیس مقابل السد

‌تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان هفته سوم لیگ فوتبال نخبگان آسیا امشب دوشنبه در ورزشگاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه به مصاف میزبان خود السد قطر به میدان رفت و با یک گل نتیجه را به حریف واگذار کرد. 

‌السد با کسب این پیروزی در جدول گروه B آسیا با ۷ امتیاز در مکان دوم ایستاد و پرسپولیس با یک امتیاز اندوخته پیشین خود در مکان دهم جدول قرار دارد.

‌گروه داوری: آراکی یوسوکه، کمک‌ها: یون میهارا و کوتو واتانه‌به / داور چهارم: ریو تانیموتو/ کمک داور ویدیویی (VAR): هیریوکی کیمورا، دستیار: کازاهارا هیروکی

‌ترکیب پرسپولیس:

الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، فرشاد فرجی (۴۵-سهیل صحرایی)، مسعود ریگی (۶۵-سروش رفیعی)، میلاد سرلک، وحید امیری (۶۵-فرشاد احمدزاده)، علی علیپور، امید عالیشاه، لوکاس ژوائو (۷۹-عیسی آل کثیر)

هفته سوم فوتبال لیگ نخبگان آسیا؛ السد یک  -  پرسپولیس صفر

ترکیب السد:

مشعل برشام، محمد کامارا (۲+۹۰-مصطفی مشعل)، طارق سلمان، پائولو سیلوا (۷۹-محمد وعد)، بوئلام خوخی، کریستو پرز (۷۱-علی هاشم)، گیلرمه تورس، موخیکا (۷۱-حسن الهیدوس)، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ویا

‌کارت زرد:

رومن سایس در دقیقه ۲۶، طارق در دقیقه ۷۳ و علی هاشم در دقیقه ۸۳ از السد

مسعود ریگی دقیقه ۵۵ از پرسپولیس

‌کارت قرمز: -

‌گل‌ها: 

گل اول السد (دقیقه ۲+۴۵: متئوس اوریبه)

‌دقایق حساس:

دقیقه ۵: حرکت خوب و پاس در عرض ژوائو با شوت امید عالیشاه در شرایط نامتعادل همراه شد و مشعل برشام توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه ۱۱: با پاس خوب عالیشاه، مسعود ریگی یک شوت ناگهانی و محکم را راهی دروازه حریف کرد و توپ نفسگیر از بالای دروازه مشعل بیرون رفت.

دقیقه۱۶: شوت فنی گیلرمه از پشت محوطه با شیرجه خوب گندوز مهار شد و در ریباند هم السدی‌ها نتوانستند از توپ استفاده کنند.

دقیقه ۳۷: روی اشتباه بازیکنان السد، ژوائو به توپ رسید و با دروازه‌بان السد تک به تک شد، اما شوت بغل پای تو را مشعل برشام برگرداند و در ادامه توپ به مسعود ریگی رسید شوت این بازیکن را هم بازیکن السد با یک ضربه سر از روی خط دروازه برگرداند تا دروازه این تیم با نشود.

دقیقه ۱+۴۵، روی ضربه کرنر اکرم عفیف توپ را روی دروازه ارسال کرد و در ادامه روی اشتباه مدافعان پرسپولیس توپ به متئوس اوریبه رسید و این بازیکن هم دروازه پرسپولیس را باز کرد.

‌دقیقه ۵۶: پرتاب بلند به محوطه السد با ضربه سر ژوائو همراه شد و توپ سپس به سر سهیل صحرایی خورد و خطرناک از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: فرصت عالی برای السد روی حرکت در عمق که شوت پائولو سیلوا را گندوز با پا راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۶: حمله خطرناک پرسپولیس به سمت چپ فرستاده شد و ضربه میلاد محمدی به مدافعین السد خورد و خطر دفع شد.

دقیقه ۷۴: فرصت خوب برای پرسپولیس که شوت احمدزاده به کرنر رفت، اما فرشاد اعتقاد به هند پنالتی داشت که کمک داور ویدیویی آن را رد کرد.

دقیقه ۷۷: پاس در عمق سروش برای ژوائو فرصت خوبی را مهیا کرد، اما پائولو سیلوا به مهاجم سرخ‌ها برخورد کرد و مدافع السد در این صحنه مصدوم شد.

‌در دقیقه ۸۸: روی یک ارسال بلند، عیسی آل‌کثیر فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه السد داشت، اما ضربه سر او را دروازه‌بان السد مهار کرد.

در دقیقه ۳+۹۰: درون محوطه جریمه السد توپ به علی علی‌پور رسید و فرصت بسیار خوبی برای این بازیکن ایجاد شد، اما او با یک قیچی برگردان توپ را به خارج زمین فرستاد. 

در دقیقه ۴+۹۰: امید عالیشاه فرصت بسیار خوبی برای شوت‌زنی داشت، اما شوت او پس از برخورد با دیرک افقی دروازه به خارج زمین رفت. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار